تیم‌ملی قرنطینه شد/ دیدار بازیکنان استقلال و پرسپولیس در اردوی ایران

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ساعاتی پیش وارد اردو شدند و پس از انجام تست کرونا، در اتاق‌های‌شان قرنطینه شدند.

تیم‌ملی قرنطینه شد/ دیدار بازیکنان استقلال و پرسپولیس در اردوی ایران

به گزارش ممتاز نیوز، ۱۳ بازیکن تیم ملی ظهر امروز (جمعه ۲۷ اسفندماه) خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند و سپس از بازیکنان و اعضای کادر تست پی سی آر گرفته شد و تا اعلام نتایج، بازیکنان در قرنطینه خواهند بود. 

هم‌چنین ملی پوشان روز شنبه ۲۸ اسفندماه یک تمرین سبک را در مرکز ملی فوتبال زیر نظر اسکوچیچ برگزار می‌کنند و فردا شب به مقصد سئول تهران را ترک خواهند کرد.

١۵ لژیونر در پایان بازی‌های باشگاهی از کشورهای مختلف جهان مستقیما راهی کره جنوبی خواهند شد و به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند.

این روزها کره‌جنوبی یکی از سخترین دوران مبارزه با کرونا را سپری می‌کند و شیوع این بیماری در کره رکودشکنی می‌کند و به همین دلیل باید اعضای تیم ملی در کره‌جنوبی به شدت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا گرفتار کرونا نشوند.

شاگردان اسکوچیچ چهارم فروردین در سئول به مصاف تیم میزبان خواهند رفت و نهم فروردین در آخرین مسابقه این مرحله در مشهد مقدس برابر لبنان قرار می گیرند.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران در اولین اردوی این تیم حضور داشت. اسکوچیچ هم از بازیکنان خود استقبال کرد. دیدار بازیکنان استقلال و پرسپولیس یک روز بعد از داربی جنجالی تهران، از نکات بارز امروز بود. 

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.