تیم بانوان تیراندازی ایران مقام پنجم رقابت های دانشجویان جهان را کسب کرد

ˈمینودخت میرحیدرˈ سرپرست تیم اعزامی ایران به این رقابت ها پنجشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: ˈزهرا هاشمیˈ مقام بیستم، ˈمه لقا جام بزرگˈ بیست و یکم و ˈنسا پاریابˈ مقام بیست و پنجم را در این دوره از مسابقات به دست آورده و با مجموع امتیازات سه نفر در بین ۴۲ نفر در مکان پنجم تیمی قرار گرفتند.

وی افزود: در رشته تپانچه ۲۵ متر دختران هم ˈبهناز غلامیˈ به فینال مسابقات رسید و در فینال هشتم شد.

وی اضافه کرد: ˈراضیه برخورداریˈ هم در این رشته در بین ۲۵ نفر دوازدهم شد.

قرار است ˈمهدی جعفری پویاˈ روز جمعه در مسابقات رشته تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر مردان شرکت کند.

خانم میرحیدر نتیجه رقابت های امروز را رضایت بخش توصیف کرد و گفت: این نتایج در حالی به دست آمده است که ورزشکاران کشورهای مطرحی همچون چین ، آمریکا ، انگلیس و روسیه با آمادگی کامل به مسابقات آمده بودند.

وی افزود: متاسفانه ما از نظر تامین تجهیرات تیراندازی همچون فشنگ که از خارج وارد می شود مشکل داریم و ورزشکاران ایرانی با همین محدودیت ها در مسابقات و در رقابت های تنگاتنگ شرکت می کنند.

سرپرست تیم اعزامی ایران به رقابت های تیراندازی دانشجویان قازان ابراز امیدواری کرد سال اینده که مسابقات جهانی رشته های مختلف دانشجویان در پایتخت تاتارستان برگزار می شود، تیم ایران بتواند با ترکیب کامل شرکت کرده و مقام شایسته ای به دست اورد.

چهارمین دوره رقابت های تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان روز چهارشنبه با حضور ورزشکاران ایران و ۲۷ کشور جهان درقازان پایتخت جمهوری تاتارستان در منطقه ولگای روسیه آغاز شد.

تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران با ترکیب ۷ ورزشکار زن و مرد متشکل از بهناز غلامی، نسا پاریاب، مه لقاجام بزرگ، زهرا هاشمی، راضیه برخورداری، سپهر صفاری و مهدی جعفری در این مسابقات حضور دارند.

ˈابراهیم اینانلوˈ به عنوان مربی وˈمینودخت میرحیدرˈ به عنوان سرپرست اعضای تیم اعزامی ایران را همراهی می کنند.

این رقابت ها تا ۱۹ شهریور ماه ادامه دارد.

اروپام/۲۲۴۲**۵۱۸**۵۳۶

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.