تیم فوتبال’ النصر’ امارات:’سزار’ راازباشگاه ‘کلورادا’برزیل جذب کردیم

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز یکشنبه نوشت: ‘عریف عباس ‘مدیرعامل باشگاه ‘النصر’ امارات در نامه ای به مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به این نکته اشاره کرد که باشگاه ‘کلورادا’ برزیل پیشنهاد خرید ‘برونو سزار’ را به ما داده است.

مدیر باشگاه النصر امارات در این نامه اضافه کرد: این باشگاه از باشگاه ‘کلورادو’ برزیل خواستار تسویه حساب و رضایت نامه این بازیکن شده است و منتظر پاسخ این درخواست و مابقی مدارک این بازیکن هستیم.

در این نامه ، ‘عریف عباس ‘ با اشاره به روابط خوب باشگاه النصر امارات و فولاد مبارکه سپاهان آورده است: ما همواره آمادگی آن را داریم که با باشگاه سپاهان وارد مذاکره و معامله شویم که این حق باشگاه است.

مدیر باشگاه النصر امارات خطاب به مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: برای کسب مطالب بیشتر در باره وضعیت ‘برونو سزار’ با باشگاه کلورادا برزیل تماس بگیرید.

در همین حال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: باشگاه ‘کلورادا’ برزیل که ‘برونو سزار’ از این باشگاه به سپاهان منتقل شده است با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قرارداد دارد و باشگاه کلورادا هیچ مدرکی مبنی بر فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه سپاهان به باشگاه النصر ارائه نداده است.

باشگاه سپاهان اضافه کرد: قرارداد باشگاه سپاهان با ‘ برونو کوریا سزار’ محکم و بدون نقص است.

سپاهان مدعی شد: آنچه در این بین مشخص است باشگاه ‘کلورادا’ قوانین بین المللی را نقض کرده است و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای احقاق حقوق خود پیگیریهای لازم را انجام می دهد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان تاکید کرد: در قرارداد این باشگاه با ‘برونو کوریا سزار’ هیچ بندی مبنی بر فسخ قرارداد به طور یکطرفه وجود ندارد.

خاطر نشان می شود، باشگاه النصر امارات عربی متحده روز جمعه از عقد قرارداد رسمی تیم فوتبال این باشگاه با ‘برونو کوریا سزار’ مهاجم برزیلی فصل گذشته تیم سپاهان اصفهان خبرداد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مدعی است از مدت قرارداد این بازیکن با تیم فوتبال این باشگاه یک فصل دیگر باقی است.

رییس هیات فوتبال استان اصفهان نیز روز گذشته به ایرنا گفت: قرارداد ‘برونو کوریا سزار’ با تیم فوتبال سپاهان به مدت یک فصل و نیم در این هیات به ثبت رسیده است.

‘برونو کوریا سزار ‘در دور برگشت رقابت های فصل گذشته لیگ برتر باشگاههای کشور به تیم فوتبال سپاهان پیوست.

۷۱۳۲/۶۰۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۹۷۰۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.