تیم فوتسال ایران الف قهرمان دانشجویان آسیا شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در دیدار نهایی این مسابقات که عصر امروز(دوشنبه) در سالن ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، شاگردان سید مهدی ابطحی در تیم الف با نتیجه ۹ بر ۶ بر تیم ب کشورمان غلبه کردند و به مقام قهرمانی دست یافتند.

فوتسالیست های تیم الف ایران در نیمه نخست با گل های مصطفی حیدری و مسلم رستمیان (۲گل) و حامد حسین زاده (گل به خودی) و فرهاد توکلی و مجتبی حسن نژاد این نیمه را با نتیجه ۷ بر صفر به سود خود رقم زدند.

درنیمه دوم، شاگردان ناصرصالح در تیم ب کشورمان با روی آوردن به بازی سرعتی و درخشش دو بازیکن ملی پوش این تیم موفق شدند شش گل به ثمر برسانند.

گل های این تیم را حسین طیبی (۳گل)، محمد طاهری (۲گل) و امین مهماندوست و دو گل تیم الف ایران در نیمه دوم را محسن رستمیان و مجتبی حسن نژاد به ثمر رساندند.

به این ترتیب در پایان نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا تیم الف کشورمان به مقام قهرمانی رسید .

به دلیل اینکه تنها بهترین تیم ایران در رده بندی نهایی مسابقات لحاظ می شد، تیم الف ایران اول شد و تایلند و عمان به ترتیب دوم و سوم شدند.

آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان آسیااکنون با حضور مهدی طالب پور رییس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی، علی صانعی سرمربی تیم فوتسال، محمد کشتی دار مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم و محمودملاباشی رییس سازمان دانشجویی وزارت علوم در حال برگزاری است.

ورزشی ** ۱۳۴۶ **۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۸۲۶۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.