تیم متفاوتی را برای فینال آماده کرده بودیم

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران پس از شنیدن خبر لغو مسابقه فینال گفت: تیم ما در روز فینال فرق زیادی با تیم مرحله مقدماتی داشت زیرا انگیزه بازیکنان فقط برد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: موافقت طرف ایرانی برای تعویق یک روزه فینال به نظرمی‌رسید که همه چیز برای این بازی آماده باشد وحتی ظهر دیروز بازیکنان برای انجام تمرین آخرهم به سالن تیم الریاض رفتند اما درمیان تمرین خبررسید که بازی لغو شده است.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم که علاقه زیادی به انجام بازی فینال و گرفتن انتقام از تیم الریاض داشت در راه بازگشت گفت: تیم تفاوت زیادی با تیم دور مقدماتی داشت. با شرایط پیش آمده در بازی درکل انجام نشد اما هردو تیم را قهرمان حساب می‌کنند، اگر هم قصد برانجام دوباره بازی باشد، درهر جایی تفاوت تیم را نشان می‌دهیم.

وی ادامه داد: با لغو بازی فینال ضعف فیبا آسیا بیش از پیش نشان داده شد، در این مدت ضعف داوری، قبول نکردن پیشنهاد بازی در دوبی مسائل دیگر ضعف را بیش از پیش نشان داد.

هاشمی تاکید کرد: مطمئن باشید در صورت برگزاری فینال تنها برای برد بازی می‌کردیم و با شرایط متفاوت تیم،‌ انگیزه بازیکنان تنها شکست الریاضی بود، هرچند حالا امکان اثبات این موضوع وجود ندارد اما زمان همه چیز را معلوم می‌کند.

جعفریان: این آخرین دوره هاکوپ است

نصرت الله جعفریان مسئول روابط بین المللی باشگاه مهرام نیز اعتقاد داشت: از لغو فینال با “جودت” مسئول باشگاه الریاضی صحبت می‌کردم که تاکید داشت پیش از برگزاری بازیهای امسال به مسئولان آسیا اعلام کرده اند که حاضر به پرداخت ۲۰۰ هزار دلار برای برگزاری بازیها در دوبی هستند اما هاکوپ خاجیریان دبیر کل لبنانی بسکتبال آسیا این پیشنهاد را قبول نکرد.

وی ادامه داد: درنهایت هم این شرایط تنها به ضرر بسکتبال آسیا تمام شد و مطمئن باشید این آخرین دوره مسئولیت هاکوپ با توجه به رایزنی های انجام شده با سایر مسئولان آسیا است./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.