تیم ملی بسکتبال زنان ایران به مالزی می رود

‘فاطمه کرم زاده ‘ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس این دعوت و به منظور آمادگی تیم ملی برای حضور در این مسابقه اردوی تیم ملی بسکتبال زنان از ۲۴ تا ۲۸ شهریور در کیش برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای این اردو از ۱۴ بسکتبالیست دعوت شده است و در صورتی که فدراسیون بسکتبال مالزی زمان مسابقات را اعلام کند اردوهای دیگری نیز برای تیم ملی برگزار خواهد شد.

کرم زاده در مورد اینکه آیا فدراسیون بسکتبال برنامه دیگری برای تیم ملی زنان کشور تا پایان سال جاری دارد یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه حضور تیم ملی در مسابقات بین المللی و برون مرزی موجب ارتقا انگیزه و از سوی دیگر شناخته شدن تیم در سایر کشورها خواهد شد، درحال رایزنی با کشورهای مختلف بویژه کشورهای اسلامی هستیم تا شرایط برای حضور تیم ملی در مسابقات مختلف بین المللی فراهم شود.

سارا صادق، گلاره کاکاوند، دلارام وکیلی ، سعید الی ، مژگان خداددادی ، سپیده جعفری ، معصومه اسماعیلی ، سحر نجفی ، انیس مرادی ، ادنا عیساییان ، نارینه اردشنیان ، وانا موساخانیان ، اردین انتونیان و روژانا محمودی نفرات دعوت شده به این اردوی چهار روزه هستند.

فتانه هادوی سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان نیز گفت: در این اردو با توجه به کمی وقت و از آنجا که امکان اجرای یک برنامه بدنسازی مناسب وجود ندارد ، قبل از هر فعالیتی یک تست آمادگی جسمانی از بازیکنان گرفته خواهد شد تا سطح توان بدنی بازیکنان مشخص شود.

وی ادامه داد: پس از کنترل وضعیت جسمانی ، با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان از رده سنی جوانان و نوجوانان به تیم افزوده شده اند ، کار مرور تاکتیک ها و اصلاح تکنیک ها انجام می شود.

ورزشی **۱۸۲۸**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۲۱۹۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.