تیم ملی فقط با بازی تدارکاتی پیشرفت نمی‌کند/ شخصا با کی‌روش صحبت می‌کنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

مجید جلالی

 

خانه ورزش: مجید جلالی در خصوص اعلام فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای انجام بازی با تایلند و اعتراض‌هایی که به این فهرست می‌شود، گفت: در این چند سال هر موقع فهرست تیم ملی اعلام شده، همیشه اعتراض و انتقاد نسبت به آن وجود داشته است. به یاد ندارم هیچ زمانی فهرستی منتشر شود که همه از آن راضی باشند. به هر حال همه باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم.

وی دربارهٔ اینکه آیا “از دعوت دو بازیکن تراکتورسازی به تیم ملی ناراضی نیست”؟ گفت: من هم نظرات خاص خودم را دارم و می‌گویم از تراکتورسازی بازیکنان بیشتری این شانس را داشتند که به تیم ملی بروند ولی دربارهٔ این موضوع شخصا با کارلوس کی‌روش جلسه می‌گذارم و نظراتم را به وی می‌گویم.

سرمربی تراکتورسازی همچنین با اشاره به انتقاداتی که نسبت به از دست دادن فرصت تیم ملی برای انجام بازی تدارکاتی می‌شود، یادآور شد: این گردش کاری فوتبال است پیشرفت آنرا تعیین می‌کند. اینکه چند بازی تدارکاتی انجام بدهیم مهم نیست. ما باید به موضوعات کلان‌تر نگاه کنیم مسائلی از قبیلی کیفیت لیگ، خروجی و تولیدات لیگ، مسائل مدیریتی و امثال این. این که سه بازی تدارکاتی انجام بدهیم یا نه اهمیت آنچنانی ندارد.

جلالی در بخش دیگری از صحبت‌هایش دربارهٔ احتمال جدایی جواد کاظمیان از تراکتورسازی، تصریح کرد: من بعد از مسابقه با راه آهن به طور کلی در این خصوص صحبت کردم. امروز هم شنیدم که جواد صحبت کرده و گفته از تراکتورسازی جدا می‌شود. باید این موضوع را بررسی کنم و بعد از آن نظرم را بدهم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال جذب بازیکن خارجی در نیم فصل، خاطرنشان کرد: من امسال در تراکتورسازی حدود ۲۰۰ سی‌دی بازی از بازیکنان خارجی را تماشا کردم که از این تعداد، حدود ۱۰ نفر مورد تایید قرار گرفتند. از این ۱۰ نفر هم فقط شش نفر به تبریز آمدند که تست بدهند و از میان آنها، فقط مارکو باسارا تایید شد. البته باسارا هم طبق شرایط قراردادش تا چند روز دیگر با باشگاه فسخ قرارداد می‌کند.

 

مهر

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.