تیم ملی فوتبال نوجوانان درتورنمنت ایتالیا

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

سرمربی تیم ملی نوجوانان خبر از حضور این تیم در رقابت‌های ایتالیا داد.

قنبرپور در این رابطه اظهار داشت: پس از حضور خوبی که دررقابت‌های مالزی داشتیم وبه مقام نایب قهرمانی رسیدیم، با سبک‌های متفاوتی بازی کردیم و بازیکنان هم محک خوبی خوردند.

کادرتیم تصمیم گرفت به مدت بیست روز استراحت دهد تا در اختیار تیم‌هایشان باشند.
وی در ادامه چنین گفت: در اردوی بعدی که از سوم اسفند با دعوت از بازیکنان جدید و قدیم برگزار خواهد شد. دراین سری از اردو‌ها، تعدادی از بازیکنان مستعد از استانهای کشور کشف شده است و ما امیدواریم که تا زمان مسابقات آسیایی در تایلند که شهریور سال آینده برگزار خواهد شد.
در این سری از اردوها، تعدادی از بازیکنان مستعدد از استانهای کشور کشف شده است وما امیدواریم که تا زمان مسابقات آسیایی در تایلند که شهریور سال آینده برگزار خواهد شد، تیم قدرتمندی را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان خاطر نشان کر: کمیته جوانان بازی‌های آسیایی در حال مذاکره با تیم خوب جهان جهت چند بازی دوستانه است.
در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات تیم ملی نوجوانان درتورنمنت خوب ایتالیا حضور خواهد داشت. این دیدار‌ها در اردیبهشت آینده درایتالیا برگزار خواهد شد و تیم قدرتمندی همچون اسپانیا، ایتالیا، ژاپن کره حضور خواهند داشت. قطعاً این رقابت ها برای تیم مفید خواهد بود. منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.