تیم ملی فوتسال ایران با شکست ازبکستان راهی جام‌جهانی شد

صعود شاگردان صانعی به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا

تیم ملی فوتسال کشورمان با پیروزی پر گل مقابل ازبکستان، ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا، جواز حضور در مسابقات جام جهانی را نیز کسب کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در آغاز مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۶ امروز به وقت تهران ملی پوشان کشورمان در سالن ورزشگاه الشباب در شهر دوبی به مصاف ازبکستان رفتند و موفق شدند با نتیجه ۶-۳ این حریف را شکست بدهند تا با اقتدار گام به مرحله نیمه نهایی بگذارند.

در این بازی حمید احمدی در دقایق ۵ و ۳۹، احمد اسماعیل پور در دقیقه ۷، اصغر حسن زاده در در دقیقه ۱۹، محمد طاهری در دقیقه ۲۲ و ایلیبائف مدافع حریف در دقیقه ۳۲ موفق به گلزنی شدند. برای ازبکستان نیز شهرت توجیبوئف در دقایق ۲۲ و ۲۸ و دلشاد رحمتوف در دقیقه ۳۹ گلزنی کرد.

تیم کشورمان که در همه بازی های خود در این دوره از مسابقات به پیروزی های پر گل رسیده، با صعود به مرحله نیمه نهایی حضورش در رقابت های جام جهانی که قرار است آبان ماه در تایلند برگزار شود را نیز قطعی کرد.

سهم قاره آسیا در جام جهانی ۴ تیم است و با توجه به میزبانی تایلند، ۵ تیم از قاره کهن می توانند در آن مسابقات به میدان بروند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.