تیم ملی کریکت بانوان با قدرت در مسابقات ظاهر می گردد

۲۱م دیماه ،

سعید بهروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی کریکت بانوان آماده ی مسابقات قهرمانی آسیا بانکوک می شوند برای آمادگی هر چه بیشتر بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا، ملی پوشان اردوی انتخابی آمادگی خود را از ۱۰ دی ماه آغاز کرده اند مرحله اول اردوی بانوان با حضور ۲۸ کریکت باز بر پا شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه هاجر سرور در زمان برپایی مرحله اول اردو، مجوز حضور در ایران را نداشته است لذا اشخاص ابتدایی توسط مربیان دیگر انتخاب شده اند اما برای حضور سرور در تیم ملی کریکت بانوان تصمیم گیریها مبنی بر انتخاب بانوان بر عهده ی وی است.
بهروزی تصریح کرد: مرحله دوم اردوی بانوان با ۱۸ کریکت باز در تاریخ ۱۴ دی ماه بر پا شده است. بانوان کریکت باز تمرینات مستمری را در اردوهای آمادگی انجام داده اند. بانوان تا ۲۵ دی ماه در اردو و در نهایت ۱۴ کریکت باز عازم مسابقات قهرمانی آسیا بانکوک می شوند.
دبیر انجمن افزود: تیم ملی کریکت بانوان اولین حضور خود در مسابقات برون مرزی آسیایی را تجربه می کنند. ملی پوشان ۳۰ دی ماه اردوی خود را در شهرستان گرگان پایان می دهند و عازم مسابقات قهرمانی تایلند می شوند.

گفتنی است: تیم ملی کریکت بانوان روزهای ۴- ۵- ۶- ۸- ۹ بهمن ماه به ترتیب با تیم های چین، قطر، تایلند، کویت، سنگاپور دیدار دارند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.