تیم منتخب یورو ۲۰۱۲ معرفی شد/ اسپانیا ۱۰ نماینده دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فنی یوفا که شامل اشخاص مشهور چون ژرار هولیه، لارس لاگربک و فابیو کاپلو بود به دو گروه تقسیم شدند، یک گروه دیدارهای برگزار شده در اوکراین و گروه دیگر بازی های انجام شده در لهستان را مورد بررسی قرار دادند.

آنها تمام ۳۱ بازی برگزار شده در رقابتها را از نزدیک تماشا کردند و در پایان گزارشی ۷۲ صفحه ای به یوفا ارائه کردند که در نهمین کنگره مربیان تیم های ملی اروپایی از آن رونمایی خواهد شد.

اسپانیا با ۱۰ نماینده بیشترین بازیکن را در لیست بهترین بازیکنان یورو ۲۰۱۲ دارد و بعد از آن ایتالیا و آلمان با ۴ نماینده بیشترین بازیکن را در لیست دارند. لیست بهترین های یورو ۲۰۱۲ که توسط این تیم فنی انتخاب شدند به شرح زیر است:

دروازبانان: جیان لوئیجی بوفون (ایتالیا)، ایکر کاسیاس (اسپانیا)، مانوئل نویر (آلمان)

مدافعان: جرارد پیکه (اسپانیا)، خوردی آلبا (اسپانیا)، سرخیو راموس (اسپانیا)، فابیو کوئنترائو (پرتغال)، په په (پرتغال)، فیلیپ لام (آلمان)

هافبک ها: دانیله ده‌روسی (ایتالیا) ، آندره ‌آ پیرلو (ایتالیا)، استیون جرارد (انگلیس)،‌مسوت اوزیل (آلمان)، سامی خدیرا (آلمان)، ژاوی (اسپانیا)،‌ آندرس اینیستا (اسپانیا)، سرخیو بوسکتس (اسپانیا)، ژابی آلونسو (اسپانیا)

مهاجمان: ماریو بالوتلی (ایتالیا)، سسک فابرگاس (اسپانیا)، داوید سیلوا (اسپانیا)، کریستیانو رونالدو (پرتغال)، ‌زلاتان ابراهیموویچ (سوئد)


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.