تیم نفت آبادان می تواند جز هشت تیم بالای جدول باشد

ˈآلفردو کاسیمیروˈ شنبه شب پس از نشست بامدیران باشگاه و حضوردرمحل تمرین این تیم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خیلی خوشحالم که مجددا به تیم صنعت نفت بازگشتم و باید از مدیران باشگاه صنعت نفت برای اعتمادشان به من تشکر کنم.

وی اظهار داشت: همیشه پیگیر اخبار مربوط به لیگ برتر ایران و تیم فوتبال صنعت نفت بودم و هرگز باور نمی کنم که این تیم مقابل نفت تهران آن هم در آبادان شش گل خورده باشد.

سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت افزود: چند پیشنهاد خوب از قطر و الجزایر داشتم اما با پیشنهاد نفتی ها به تمامی این پیشنهادات جواب منفی دادم.

کاسیمیرو گفت: آبادان همانند زادگاه من در کشور ایران است و علاقه داشتم بازهم به این شهر و تیم محبوب صنعت نفت بازگردم.

وی اظهار داشت: وضعیت تیم صنعت نفت در لیگ برتر اصلا مناسب نیست اما هنوز زمان زیادی برای جبران کردن داریم.

وی تصریح کرد: ˈآلبرتو کاستاˈ مربی خوب و با دانشی است اما در صنعت نفت نتیجه نگرفت و برای وی ناراحت هستم.

کاسیمیرو گفت: تیم صنعت نفت نقاط ضعفی دارد که مهمترین آن مساله ضعف بدنی بازیکنان است که باید بزودی این نقطه ضعف ها را برطرف کنیم.

سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادن خاطرنشان کرد مساله مهمتری که باید روی آن کار کنیم موضوع روحی روانی تیم است که مهمترین فاکتور برای موفقیت است.

وی اظهار داشت: بازیکنان صنعت نفت باید اتفاق های گذشته را فراموش کنند و به موفقیت در آینده فکر کنند.

کاسیمیرو افزود: امیدورام مشکلات کاستا با باشگاه صنعت نفت بزودی برطرف شود زیرا ماندن وی در آبادان زیاد به صلاح نیست.

وی در پایان از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت خواست مانند گذشته یار و یاور این تیم باشند و خاطرنشان ساخت: تیم صنعت نفت اکنون نیاز بیشتری نسبت به هر زمان دیگری به حمایت هواداران دارد و درخواست می کنم هواداران تیم محبوب شهر خود را تنها نگذارند.

کاسیمیرو مربی پرتغالی شنبه شب در نشستی با مدیران باشگاه صنعت نفت در آبادان برسرمربی گری این تیم به توافق رسید و هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

۷۱۰۴/۵۳۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.