تیم های ملی فوتبال جوانان ایران و ایتالیا به مصاف یکدیگر می روند

به گزارش ایرنا، به دنبال توافق همکاری میان فدراسیون های فوتبال جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا، اردوهای تدارکاتی و بازی های دوستانه میان تیم های ملی فوتبال جوانان زیر ۲۲ سال دو کشور، از ۲۱ خرداد ماه آغاز می شود.

مسابقه میان تیم های ملی فوتبال جوانان ایتالیا و امید ایران، روز ۲۴ خرداد در کوورچانو (Coverciano) در شهر فلورانس در شمال ایتالیا برگزار خواهد شد.

تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران قرار است بیستم خرداد ماه، از تهران عازم فلورانس شود.

تیم امید ایران پس از انجام یک بازی دوستانه با تیم ملی زیر ۲۳ سال ایتالیا، روز ۲۶ خرداد برای شرکت در مسابقات مقدماتی زیر ۲۲ سال آسیا، فلورانس را به مقصد کوالالامپور ترک می کند.

بازی تیم ایران و ایتالیا براساس توافق ماه سپتامبر گذشته میان ‘جانکارلو ابته’ رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا و ‘علی کفاشیان نائینی’ رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران امضا شد.

ابته، در این امضای این توافقنامه گفت: این فرصتی برای ادامه و تقویت روابط همکاری دوجانبه است.

کفاشیان نیز ضمن ابراز علاقه ملت ایران در قبال فوتبال بویژه مسابقات قهرمانی ایتالیا، گفت: ما بازیکنان خوبی داریم و نیاز به ساختارها و آموزش مناسب است که اجازه رشد به جوانان بدهد. ما می خواهیم از پایه شروع کنیم و عقیده داریم که باید از مدارس آن را آغاز کرد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا مرکز فنی کوورچانو، مربیان و آموزش دهندگان جوانان و داوران ایتالیایی را در اختیار میهمان خود قرار می دهد.

براساس گزارش های دریافتی علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال از ۲۶ بازیکن برای اردوی این تیم در ایتالیا دعوت کرده است.

اروپام ** ۲۱۷۱**۱۵۹۶** ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۲۸۳۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.