تیم ها اشتباهات داوری را بهانه باخت خود قلمداد نکنند

محمد حبیب علی عبدالله روز پنجشنبه در حاشیه شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این اشتباهات در صورت وجود هم تنها دو یا سه امتیاز را به خود اختصاص می دهند که این تعداد امتیاز نیز در یک بازی والیبال که بیش از ۱۵۰ امتیاز را در بر می گیرد بسیار ناچیز است.

وی با انتقاد از اعتراضات شدید برخی سرمربیان حاضر در این رقابت ها از جمله تیم ملی استرالیا به داور مسابقه اضافه کرد : تیم ها نباید توان خود را برای اعتراض به داور بگذارن بلکه برای بازی بهتر برنامه ریزی و تلاش کنند.

وی سطح داوری ها این دوره از رقابت ها را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: داوران در این رقابت ها بسیار خوب و شایسته کار کرده اند و تاثیری در برد و باخت تیم ها نداشته اند.

رییس کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا در خصوص این دوره از رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا در ارومیه نیز اظهار کرد: در این دوره به دلیل اینکه تیم های برتر این دوره به رقابت های والیبال جوانان جهان که سال آینده در کشور ترکیه برگزار می شود، راه می یابند ، تیم ها با تمام قوا شرکت کرده اند و ما بازی های بسیار خوبی را در شانزدهمین دوره شاهد هستیم.

محمد حبیب علی عبدالله تاکید کرد: ایران نیز به خوبی در این رقابت ها میزبانی کرده و سطح بالایی از استانداردها را در میزبانی این رقابت ها فراهم کرده است.

وی در خصوص میزبانی ارومیه نیز گفت: ایران در زمینه برگزاری رقابت های والیبال در حال حاضر یکی از قدرت های آسیا به شمار می رود و در این میان ارومیه به عنوان پایتخت والیبال ایران توانسته است، میزبانی خوبی را به نمایش بگذارد و در تحقق این شعار موفق باشد.

۸۱۳۷/۵۸۳

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.