تیپ مناسب برای خانمهای چشم قهوه ای و مو مشکی

گردآوری توسط گروه خانواده ممتازنیوز

تیپ مناسب برای خانمهای چشم قهوه ای و مو مشکی

بیشتر > آرایش و زیبایی

موی مشکی و چشم قهوه ای

انتخاب رنگ لباس برای کسانی که موهای مشکی و چشمان قهوه ای دارند کمی مشکل است زیرا باید رنگی انتخاب کنند که هم با رنگ چشمها و هم با رنگ موهایشان هماهنگ باشد . بطور کلی این افراد بهتر است بیشتر رنگهای خنثی انتخاب کنند اما یادتان باشد که در هنگام انتخاب رنگ لباس ، علاوه بر رنگ چشم و مو ،باید به رنگ پوست هم خیلی توجه کنید.

از پوشیدن لباسهایی که رنگ طلایی ، زرد و یا سبز در آنها به کار رفته پرهیز کنید. موی مشکی معمولا” ته رنگ سرد دارد ، بنابراین پوشیدن لباسهای طلایی زرد و یا مایل به سبز باعث می شود که شما مریض و رنجور به نظر برسید.

سعی کنید در عوض از رنگهای خنثی مخصوصا” رنگ طوسی استفاده کنید. رنگهای سفید خالص و یا سفید نقره ای نیز با موهای مشکی و چشمهای قهوه ای تناسب خیلی خوبی دارند. رنگ مشکی هم خیلی برای شما مناسب است اما بهتر است وقتی لباس مشکی می پوشید از یک کفش ، کیف ، کمربند و یا حتی دستمال گردن رنگی استفاده کنید تا ناراحت و عزادار به نظر نرسید.

از رنگهایی که ترکیب رنگهای سرد و گرم هستند نیز می توانید استفاده کنید . زیرا ته رنگ سرد در این گونه رنگها با موهای مشکی شما هماهنگ می شود و ته رنگ گرم این نوع رنگها با چشمان قهوه ای شما هم خوانی پیدا می کند. برای مثال رنگ بنفش پر رنگ که ترکیبی از رنگ سرد آبی و رنگ گرم قرمز است برای شما خیلی مناسب است.


مجله اینترنتی ممتاز » آرایش و زیبایی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.