ثانیه شمار انتخاب بازیگران “آب نبات قرمز” / ” آب نبات قرمز” محسن دامادی به جشنواره فجر می رود

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

بازیگران فیلم سینمایی “آب نبات قرمز” به کارگردانی محسن دامادی تا پایان هفته مشخص می شوند.

حبیب اسماعیلی، تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: هم اکنون پیش تولید ساخت فیلم سینمایی “آب نبات قرمز” انجام شده و از چند روز قبل وارد انتخاب عوامل کار پشت صحنه شده ایم.
وی گفت: تا پایان هفته آینده انتخاب بازیگران این فیلم به پایان می رسد.
اسماعیلی به ساخت دکور و هم چنین طراحی گسترده این فیلم سینمایی اشاره کرد و اظهار داشت: “آب نبات قرمز” کاری انیمیشن است که ساخت دکور و طراحی لوکیشن های آن نیاز به وقت دارد در نتیجه مدت وقت زیادی را صرف این طراحی ها کردیم و تلاش می کنیم تا فیلم برای شرکت در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حاضر شود.
لازم به ذکر است؛ فیلم نامه “آب نبات قرمز” اقتباسی از کتاب چگونه داستان را به فیلم نامه تبدیل کنیم بوده و در ژانر کودک و نوجوان ساخته می شود.
همچنین؛محسن دامادی کارگردانی این فیلم سینمایی را به عهده دارد.
اسماعیلی هم چنین در خصوص وضعیت فروش فیلم سینمایی “یکی می خواد باهات حرف بزنه ” ، تصریح کرد: این فیلم با داشتن ۲۰ سالن سینمایی و ۱۴ روز نمایش فروش ۱۱۰میلیون تومانی را سپری کرده که با توجه به وضعیت آشفته اکران فیلم های سینمایی در این روز نمی توان انتظار فروش بیش از حد داشت.
وی به تبلیغات و تیزرهای این فیلم سینمایی اشاره کرد و افزود: مخاطب با تبلیغ دهان به دهان به تماشای این فیلم جذب می شود زیرا علاوه بر تبلیغات محیطی و تیزرهای بازرگانی مردم نیز می توانند در فروش و استقبال از این فیلم موثر باشند.”یکی می خواد باهات حرف بزنه” از آن دسته از فیلم هایی است که تماشاگر از دیدن آن ناراضی نیست.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی “یکی می خواد باهات حرف بزنه” به کارگردانی منوچهر هادی هم اکنون در ۲۰ سالن سینمایی در حال اکران است، در این فیلم بازیگرانی چون یکتا ناصر، شهاب حسینی، آنا نعمتی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم سال قبل در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و یکتا ناصر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برای این فیلم شد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.