ثبات نسبی iبهای طلا در بازار های جهانی

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

ثبات نسبی iبهای طلا در بازار های جهانی | چاپ |
پنجشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۱:۳۹

بینا- در حالی که سرمایه گذاران در انتظار انتشار یافتن نرخ بیکاری آمریکا در روز جمعه می باشند افزایش رشد اقتصاد در چین سبب شد اونس جهانی طلا امروز با ثبات نسبی در محدوده ۱۷۱۹ دلار و ۷۱ سنت داد و ستد شود.
به گزارش تفسیری بینا iبه نقل از پایگاه اینترنتی طلا / رویترز،اوایل ماه اکتبر اجرای سیاستهای انبساطی پولی بانک های مرکزی آمریکا و اروپا سبب رشد iبهای طلا تا ۱۸۰۰ دلار شد.
بر اساس این گزارش تفسیری، iبها جهانی طلا iبه سبب انتظار سرمایه گذاران iبه انتشار یافتن نرخ بیکاری آمریکا در روز جمعه و انتخابات ریاست جمهوری این کشور در هفته آینده،در یک محدوده باریک مبادله شده است.
این گزارش تفسیری می افزاید، “جرمی فریزن” تحلیلگر کالاهای اقتصادی در هنگ کنگ اظهار داشت: هیچ سبب مشخصی برای افزایش iبهای طلا در آینده وجود ندارد. اما با افزایش شاخص خرید مسکن در چین، میزان اعتماد سرمایه گذاران iبه بازار افزایش می یابد که این امر روی iبها طلا تاثیرگذارخواهد بود .
این تحلیلگر اقتصادی در ادامه افزود:بهبود اقتصاد در چین منجر iبه افزایش تقاضای خرید طلا و همچنین رشد iبهای این فلز زرد خواهد شد.
اونس جهانی طلا امروز پنج شنبه با ثبات نسبی iبه ۱۷۱۹ دلار و ۷۱ سنت رسیده است.
گفتنی است،تحلیل تکنیکال ونگ تائو تحلیلگر اقتصادی رویترز حاکی از این امر می باشد که سطح مقاومتی iبهای طلا امروز iبه ۱۷۳۶ دلار خواهد رسید.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.