ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی (EPT) آغاز شد

۲۶خردادماه،

ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی (EPT) دانشگاه آزاد اسلامی از امروز یکشنبه ۲۶ خرداد ماه آغاز شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر، گفت: ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی ( EPT) دانشگاه آزاد از امروز آغاز شد و تا روز سه‌شنبه چهارم تیر ماه ادامه دارد.

وی درمورد نحوه ثبت‌نام، گفت: متقاضیان می‌توانند به سامانه EPT.iauset.comمراجعه و نسبت به ثبت‌نام قطعی خود اقدام کنند.

اقبالی در ادامه درمورد زمان برگزاری این آزمون، گفت: آزمون EPT در روز جمعه ۱۴ برگزار خواهد شد و ثبت‌نام شدگان ملزمند در روز آزمون به واحد علوم تحقیقات تهران مراجعه کنند.

رئیس مرکز آزمون افزود: توزیع کارت ورود به جلسه و اعلام نتیجه آزمون EPT از طریق سامانه EPT به نشانی EPT.iauset.com انجام می‌شود.

اقبالی در خصوص شرایط سن برای ثبت‌نام در این آزمون، گفت: به لحاظ سنی هیچ محدودیتی برای شرکت در این آزمون زبان انگلیسی وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی افزود: دانشجویان مقطع دکتری برای تایید نمره قبولی آزمون EPT خود، دیگر نیازی به مراجعه به مرکز آزمون ندارند و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده نتایج از این به بعد از طریق پایگاه اینترنتی به اطلاع واحدهای دانشگاهی خواهد رسید.

اقبالی در پایان پیشنهاد کرد: متقاضیان اگر باسوال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.