ثبت‌نام در سومین جشنواره ارزیابی وبگاه‌های حاکمیتی تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، تاکنون ۱۲۰ دستگاه از ۳ قوه مجریه، مقننه و قضائیه به ثبت‌نام اولیه در سومین جشنواره ارزیابی وبگاههای دولتی اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند.

ثبت نام در این جشنواره تا ۱۶ خردادماه جاری تمدید شده که این مهلت قابل تمدید نبوده و کلیه دستگاهها قبل از اتمام تاریخ مذکور باید نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

پشتیبانی و اشراف علمی صاحب‌نظران و متخصصان حوزه‌های مختلف فاوا و همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس‌جمهور در سومین دوره برگزاری جشنواره ارزیابی وبگاهها از جمله ویژگیهای این جشنواره است.

علاوه بر روزآمدسازی در شاخص‌ها و محتوای ارزیابی وب‌گاه‌ها، زیرساخت فنی و نرم‌افزاری وب‌گاه رسمی و نرم‌افزار ارزیابی تخصصی و فنی پیاده‌سازی در این دوره مورد ارزیابی قرار می گیرد.

جوایز اصلی این دوره از جشنواره شامل جایزه وب‌گاه برتر در زمینه اطلاع‌رسانی، جایزه وب‌گاه برتر در زمینه تعامل سازمانی و جایزه وب‌گاه برتر در زمینه تراکنش مالی است و جوایز ویژه آن نیز شامل جایزه وب‌گاه برتر در زمینه پاسداشت خط و زبان فارسی، جایزه وب‌گاه برتر در زمینه رعایت استانداردهای وب و جایزه ویژه درگاه جامع خواهد بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.