ثبت‌نام ۵۷۴ داوطلب شورای شهر تهران قطعی شد

۲۹فروردین۱۳،

splash_04.jpg

تا پایان چهارمین روز از ثبت‌نام داوطبین شورای شهر تهران در فرمانداری تهران، ثبت‌نام ۵۷۴ داوطلب قطعی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مستقر در فرمانداری تهران،عیسی فرهادی فرماندار تهران در جمع خبرنگاران گفت: در چهارمین روز از ثبت‌نام داوطبین انتخابات شورای شهر تهران، ۲۲۳ نفر تا این لحظه ثبت‌نام قطعی شدند و مجموع ثبت‌نام‌ شدگان در طول چهار روز ۵۷۴ نفر بوده است.

وی با اشاره به این‌که هنوز همکاران ما در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در حال ثبت‌نام و تکمیل پرونده‌های داوطلبان مستقر می باشند، گفت: از تعداد ۵۷۴ نفر ثبت‌نام قطعی، ۵۰۷ نفر مرد و ۶۷ نفر زن می باشند.

وی ادامه داد: از تعداد داوطلبان ثبت‌نام شده ۳۱۹ نفر در مقطع کارشناسی، چهار نفر فوق دیپلم، ۱۹۰ نفر فوق لیسانس، ۵۵ نفر دکتری، یک نفر فوق دکتری، یک دانشجوی حقوق خصوصی، یک دانشجوی کارشناسی ارشد و دو نفر دارای تحصیلات حوزوی می باشند.

وی با اشاره به این‌که «ثبت‌نام داوطلبین شورای شهر تهران تا پایان وقت یکشنبه، اول اردیبهشت ماه ادامه دارد» گفت: از داوطلبین تقاضا می‌شود مراجعه خود به فرمانداری تهران را به روزهای آخر موکول نکنند.

فرماندار تهران همچنین در رابطه با مصوبه مجلس مبنی بر برگزاری انتخابات تهران به صورت یکپارچه، گفت: هر قانونی که توسط رییس‌جمهور به ما ابلاغ شود جنبه‌ اجرایی پیدا می‌کند و صرفا تصویب یک قانون سبب نمی‌شود که جنبه اجرایی داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.