ثبت‌نام۴۰۰ نفر در سامانه الکترونیکی ازدواج

۳۱فروردین۱۳،

مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان گفت: پس از تصویب و ابلاغ ساماندهی مراکز مشاوره، سامانه اینترنتی در پایگاه اینترنتی وزارت ورزش و جوانان راه‌اندازی شد تا متقاضیان سوابق خود را در این سامانه ثبت کنند.
برنا- مسعود امینی افزود: تاکنون ۴۰۰ نفر در سامانه اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند که پس از تایید صلاحیت می‌توانند مجوز خود را دریافت کنند و آغاز به فعالیت کنند.
به گفته مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه پنجم توسعه قرار بود مجوز راه‌اندازی مراکز مشاوره به ۶۰ متقاضی داده شود، اما وزارت ورزش و جوانان آمادگی ارایه مجوز به تعداد بیشتری از اشخاص را در صورت تایید صلاحیت دارد.
امینی افزود: علاقه‌مندان برای آگاهی از شرایط راه‌اندازی مراکز مشاوره می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.msy.gov.ir مراجعه کنند.
وی با بیان این مطلب که سامانه ثبت‌نام برای متقاضیان به صورت دایم باز است گفت: اشخاص می‌توانند پس از کسب آگاهی از شرایط راه‌اندازی این مراکز، تقاضای خود را در پایگاه اینترنتی ثبت‌نام کنند تا در صورت تایید صلاحیت آنها، مجوز لازم داده شود.
مدیرکل دفتر ازدواج گفت: کسانی که مدرک تحصیلی‌شان کارشناسی ارشد، دارای عدم سوءپیشینه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران و ترجیحا سابقه فعالیت‌های مشاوره‌ای داشته باشند، از جمله واجدان شرایط اخذ پروانه خواهند بود.
به گفته امینی کسانی که می‌خواهند به صورت مستقیم برای خود مرکز مشاوره داشته باشند، باید پروانه صلاحیت را از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور دریافت کنند.
مدیرکل دفتر ازدواج با بیان این مطلب که برای راه‌اندازی مراکز مشاوره خانواده و ازدواج هیچ محدودیت جغرافیایی وجود ندارد، گفت: متقاضیان می‌توانند این مراکز را حتی در روستاها و شهرهای کوچک و بزرگ کشور راه‌اندازی کنند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.