ثبت‌‌نام هجدهمین المپیاد بین‌المللی «قرآن و حدیث» آغاز شد

خبرگزاری پانا:رئیس ستاد برگزاری المپیاد بین المللی «قرآن و حدیث»، از آغاز ثبت‌نام هجدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث خبرداد.

به گزارش سرویس دین و اندیشه پانا،حسین اسدی به نامگذاری سال تحصیلی جدید  المصطفی به نام «قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص)»، اشاره کرد و اهتمام ویژه نسبت به تقویت ابعاد علمی و عملی و رسالت های حوزوی المصطفی در تمامی رشته های المپیاد در حوزه قرآن و حدیث و عمق بخشی محتوایی رشته ها را در اولویت برنامه ریزی المپیاد عنوان نمود.

رئیس ستاد برگزاری المپیاد بین المللی قرآن و حدیث  جامعه المصطفی ادامه داد: این دوره از المپیاد همانند دوره های پیشین همزمان در داخل و خارج از کشور برگزار خواهد شد و در این مسابقات صرفا طلاب مراکز و دانشجویان دانشگاه مجازی المصطفی شرکت خواهند داشت.

وی افزود: آیین افتتاحیه این المپیاد همزمان با میلاد امام هادی(ع) در مجتمع عالی فقه (حجتیه) قم و آزمون های کتبی و مرحله مقدماتی آزمون های شفاهی نیز در آبان و آذر ماه برگزار می گردد.

اسدی ادامه داد:‌ مرحله نهایی آزمون های شفاهی با حضور نفرات راه یافته به این مرحله در اوایل بهمن ماه همزمان با هفته وحدت و آیین اختتامیه و مراسم تجلیل از یک شخصیت قرآنی و یک مرکز قرآنی نیز در شب میلاد پیامبر اعظم(ص) در سالن قدس مجتمع عالی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

یادآور می شود:ثبت‌نام هجدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث، از ۱۱مهرماه آغاز شده وتا پایان ماه جاری ادامه دارد.

همچنین، پیرو مصوبه شورای سیاستگذاری المپیاد قرآن و حدیث، کمیته ویژه ای به منظور تجلیل از شخصیت های قرآنی و حدیثی تاثیرگذار در عرصه بین الملل در ستاد برگزاری المپیاد تشکیل گردیده تا برترین ها را در چند بخش شخصیت های قرآنی، مراکز قرآنی و انجمن های قرآنی المصطفی تعیین و برای تجلیل در آیین اختتامیه المپیاد معرفی نماید.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.