ثبت بیشترین تلفات جاده‌ای در سمنان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 ثبت بیشترین تلفات جاده‌ای در سمنان

ثبت بیشترین تلفات جاده‌ای در سمنان

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه استان سمنان از کشته شدن چهار نفر در تصادفات روز گذشته در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: بیشترین کشته‌های جاده‌ای ایام نوروز، دیروز در سمنان ثبت شد.

به گزارش ممتازنیوز، علی‌رضا رضوی‌خبیر در گزارش روزانه خود به رسانه‌ها اظهار کرد: در سه فقره سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان، متأسفانه چهار نفر از هم‌وطنانمان کشته شدند.
وی افزود: در این تصادفات، دو نفر از سرنشینان خودروها نیز دچار مصدومیت شده و برای معالجه به بیمارستان اعزام شدند.
رئیس پلیس راه استان سمنان در تشریح جزئیات این حوادث تصریح کرد: بیشترین تلفات در حوادث جاده‌ای روز گذشته مربوط به محور گرمسار- سمنان بود که بر اثر آن دو نفر جان باختند.
رضوی‌خبیر بیان کرد: در این سانحه که بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه تریلر رخ داد، راننده و سرنشین جلوی خودروی پژو جان باختند.
وی افزود: در محور سمنان ـ دامغان نیز تصادف میان خودروی سمند و پژو، یک کشته بر جای گذاشت.
رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور دامغان ـ کیاسر نیز منجر به فوت سرنشین بانوی این خودرو شد.
رضوی‌خبیر با بیان اینکه بی‌توجهی راننده به جلو و نیز ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، عامل حادث شدن هر سه سانحه بوده است، از رانندگان خواست تا با هوشیاری کامل و با استراحت کافی اقدام به رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
وی افزود: هفتم فروردین ماه، بیشترین تلفات جانی را در جاده‌های استان سمنان از آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس تاکنون شاهد بودیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.