ثبت نام آیلتس آغاز شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

ثبت نام آیلتس آغاز شد

 ثبت نام آزمون آیلتس از امروز سه شنبه مورخ ۹۲/۰۹/۱۲ آغاز شد.

به گزارش ممتاز به نقل ازخبرگزاری دانشجو ، ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت : متقاضیان می توانند از امروز سه شنبه مورخ ۹۲/۰۹/۱۲ به پایگاه اینترنتی Ielts.iauset.com مراجعه و نسبت به ثبت نام آنلاین اقدام کنند . این ثبت نام تا روز شنبه مورخ ۹۲۰۹/۱۶ ادامه خواهد داشت.

اقبالی در ادامه افزود: متقاضیان در نظر داشته باشند که باید اول نسبت به فعال بودن پروفایل خود اطمینان حاصل نمایند، سپس می توانند نسبت به ثبت نام قطعی خود در وب پایگاه اینترنتی اقدام کنند. رئیس مرکز آزمون در مورد زمان برگزاری آزمون آیلتس گفت: این آزمون در روز پنج شنبه مورخ ۹۲/۱۰/۱۹ در تهران برگزار خواهد شد.

لذا ثبت نام شدگان می بایست یک ساعت قبل از آزمون یعنی ساعت ۷:۰۰ صبح در محل برگزاری حضور بهم رسانند. اقبالی در مورد نتایج این آزمون گفت : نتایج در روز چهارشنبه مورخ ۹۲/۱۱/۰۲ از طریق پایگاه اینترنتی Results.ielts.org اعلام خواهد شد.
 
اقبالی در پایان ضمن ابراز خشنودی و موفقیت نسبت به برگزاری منظم این آزمون توسط دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیار خوشحالم که این آزمون با توجه به متقاضی فراوان آن در کشور به صورت منظم در هر ماه برگزار می گردد .
 ضمن اینکه ما امیدواریم امکان برگزاری این آزمون را در تمامی نقاط کشور فراهم کنیم.

/۱۱۷/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.