ثبت نام بیش از ۱۵۰۰ نوجوان در باشگاه ترنج

جام جم آنلاین: رییس مرکز تشکل های اجتماعی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ثبت نام بیش از هزار و ۵۰۰ نوجوان تهرانی در باشگاه تابستانی ترنج و در مدت پنج روز نخست ثبت نام خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، مرتضی کامل نواب ضمن بیان این خبر، گفت: دانش آموزان مقاطع دوم و سوم راهنمایی می توانند به صورت رایگان از برنامه های این باشگاه در تابستان سال جاری بهره برداری کنند و علاوه بر این اعضای منتخب در طول سال نیز همراه برنامه های باشگاه هستند.

وی تصریح کرد: برنامه های باشگاه ترنج در قالب چهار کارگاه و دو برنامه تفریحی برنامه ریزی شده است که از ۱۴ تیر ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۶ مرداد ادامه دارد. محور اصل برنامه های این دوره، سبک زندگی است و تلاش شده تا در کنار برنامه های تفریحی، مهارت آموزی و توانمندسازی نوجوانان نیز در نظر گرفته شود.

«کامل نواب» در ارتباط با جزئیات برنامه های این باشگاه در سال جاری اظهارداشت: برنامه های سال جاری باشگاه ترنج با تورهای تفریحی پارک آبی در روز ۱۴ تیر ماه ویژه پسران و بوستان پردیسان در ۱۷ تیر ماه برای دختران عضو باشگاه آغاز می شود.

وی اضافه کرد: در دومین جلسه از ویژه برنامه های باشگاه تابستانی ترنج، در تاریخ ۲۱ و ۲۲ تیر ماه کارگاه تغذیه و سلامتی برگزار می شود و در این کارگاه درباره تغذیه صحیح و آشنایی با ارزش غذایی مواد خوراکی مباحثه خواهد شد.

رییس مرکز تشکل های اجتماعی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه تورهای بازدید از کاخ موزه سعدآباد و نمایشگاه های جانبی در دو روز ۲۸ و ۲۹ تیرماه را از جمله برنامه های تفریح این باشگاه در سال جاری عنوان کرد و افزود: در کنار این برنامه، مسابقات مختلفی از جمله عکاسی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه های کارگاهی باشگاه تابستانی ترنج در قالب کارگاه تعامل و ارتباطات در تاریخ چهارم مرداد ویژه دختران و پنجم مرداد ویژه پسران برگزار می شود و طی آن درباره چگونگی تعامل با دوستان و خانواده و همچنین برقراری ارتباط مؤثر اجتماعی مباحثه خواهد شد.

«کامل نواب» افزود: کارگاه آموزشی بهره گیری از وسایلی که بدون استفاده به نظر می رسند در روزهای ۱۱ و ۱۲مرداد ماه تشکیل می شود. همچنین در تاریخ ۲۵ مرداد ماه کارگاه لباس و آراستگی برای دختران و ۲۶ مرداد کارگاه معماری و شهرسازی برای پسران برگزار خواهد شد.

وی بر بهره گیری از توان و دانش اساتید و کارشناسان حوزه های مرتبط با موضوعات کارگاه ها تأکید کرد و گفت: در سال گذشته بیش از پنج هزار نوجوان از برنامه های باشگاه تابستانی ترنج بهره برداری کردند و پس از پایان این دوره ۶۰۰ دانش آموز منتخب، همچنان مخاطب برنامه های باشگاه در فصول پاییز و زمستان سال گذشته و بهار سال جاری بودند.

رییس مرکز تشکل های اجتماعی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ارتباط با برنامه ریزی در حوزه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اظهارداشت: اگر چه این موضوع همراه یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها بوده است اما لازم است که نهادهای فرهنگی و مسوول در این عرصه نیز زمینه های لازم را برای ساماندهی هدفمند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان فراهم کنند.

دانش آموزان مقاطع دوم و سوم راهنمایی شهر تهران می توانند برای ثبت نام در این باشگاه و شرکت در برنامه های تفریحی، ورزشی و آموزشی آن تا تاریخ هشتم تیر ماه به نزدیک ترین فرهنگسرا به محل سکونت خود و یا سایت farhangsara.ir  مراجعه کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.