ثبت نام بیش از هزار و ۵۰۰ نوجوان در باشگاه تابستانی ترنج

در مدت پنج روز انجام شد؛

مرتضی کامل نواب از ثبت نام بیش از هزار و ۵۰۰ نوجوان تهرانی در باشگاه تابستانی ترنج و در مدت ۵ روز نخست ثبت نام خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرتضی کامل نواب رییس مرکز تشکل‌های اجتماعی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن بیان این خبر اظهار داشت: دانش آموزان مقاطع دوم و سوم راهنمایی می‌توانند به صورت رایگان از برنامه‌های این باشگاه در تابستان سال جاری بهره برداری کنند و علاوه بر این اعضای منتخب در طول سال نیز همراه برنامه‌های باشگاه هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه‌های این باشگاه در قالب چهار کارگاه و دو برنامه تفریحی برنامه ریزی شده است که از ۱۴ تیر ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۶ مرداد ادامه دارد. محور اصل برنامه‌های این دوره، سبک زندگی است و تلاش شده تا در کنار برنامه‌های تفریحی، مهارت آموزی و توانمندسازی نوجوانان نیز در نظر گرفته شود.

کامل نواب در ارتباط با جزییات برنامه‌های این باشگاه در سال جاری گفت: برنامه‌های سال جاری این باشگاه با تورهای تفریحی پارک آبی در روز ۱۴ تیر ماه ویژه پسران و بوستان پردیسان در ۱۷ تیر ماه برای دختران عضو باشگاه آغاز می‌شود.

وی افزود: در دومین جلسه از ویژه برنامه‌های باشگاه تابستانی ترنج، در تاریخ ۲۱ و ۲۲ تیر ماه کارگاه تغذیه و سلامتی برگزار می‌شود و در این کارگاه درباره تغذیه صحیح و آشنایی با ارزش غذایی مواد خوراکی مباحثه خواهد شد.

کامل نواب برنامه تورهای بازدید از کاخ موزه سعدآباد و نمایشگاه‌های جانبی در دو روز ۲۸ و ۲۹ تیرماه را از جمله برنامه‌های تفریح این باشگاه در سال جاری عنوان کرد و افزود: در کنار این برنامه مسابقات مختلفی از جمله عکاسی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های کارگاهی باشگاه تابستانی ترنج در قالب کارگاه تعامل و ارتباطات در تاریخ ۴مرداد ویژه دختران و ۵ مرداد ویژه پسران برگزار می‌شود و طی آن درباره چگونگی تعامل با دوستان و خانواده و همچنین برقراری ارتباط مؤثر اجتماعی مباحثه خواهد شد.

کامل نواب افزود: کارگاه آموزشی بهره گیری از وسایلی که بدون استفاده به نظر می‌رسند در روزهای ۱۱ و ۱۲مرداد ماه تشکیل می‌شود. همچنین در تاریخ ۲۵ مرداد ماه کارگاه لباس و آراستگی برای دختران و ۲۶ مرداد کارگاه معماری و شهرسازی برای پسران برگزار خواهد شد.

وی بر بهره گیری از توان و دانش اساتید و کارشناسان حوزه‌های مرتبط با موضوعات کارگاه‌ها تأکید کرد و گفت: در سال گذشته بیش از پنج هزار نوجوان از برنامه‌های باشگاه تابستانی ترنج بهره برداری کردند و پس از پایان این دوره ۶۰۰ دانش آموز منتخب، همچنان مخاطب برنامه‌های باشگاه در فصول پاییز و زمستان سال گذشته و بهار سال جاری بودند. 

رییس مرکز تشکل‌های اجتماعی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ارتباط با برنامه ریزی در حوزه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گفت: اگر چه این موضوع همراه یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها بوده است، اما لازم است که نهادهای فرهنگی و مسئول در این عرصه نیز زمینه‌های لازم را برای ساماندهی هدفمند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان فراهم کنند.

دانش آموزان مقاطع دوم و سوم راهنمایی شهر تهران می‌توانند برای ثبت نام در این باشگاه و شرکت در برنامه‌های تفریحی، ورزشی و آموزشی آن تا تاریخ ۸ تیر ماه به نزدیک‌ترین فرهنگسرا به محل سکونت خود و یا سایت farhangsara.ir مراجعه کنند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.