ثبت نام دوره های کاردانی ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد

۱۸ شهریور – ۱۱:۲۰:۲۳ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

  ثبت نام دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، علی صدر ، معاون سنجش و خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر  افزود : ثبت نام دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت الکترونیکی انجام می شود ، لذا داوطلبان می بایست پس از تهیه کارت اعتباری از دفاتر پستی سراسر کشور و یا استفاده از کارت های بانکی شبکه شتاب برای مشاهده دفترچه و ثبت نام در مهلت مقرر به پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه نمایند.
صدر در ادامه اظهار داشت : پذیرش دوره های کاردانی ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای اولین بار بصورت بدون کنکور و براساس معدل کل دیپلم انجام می شود و تسهیلات لازم جهت معافیت تحصیلی داوطلبان مشمول ، برابر مقررات مندرج در دفترچه ثبت نام ، پیش بینی شده است. وی تصریح کرد : اسامی پذیرفته شدگان ، اواخر شهریورماه اعلام می شود.
معاون سنجش و خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه گفت : ثبت نام دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ۲۶۶ رشته ، ۲۷۰۵ کد رشته محل ، حدود ۵۵۰ مرکز آموزش علمی کاربردی و ظرفیت پذیرش ۶۴ هزار نفر در ۴ گروه آموزشی صنعت ، کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر انجام می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۸۱۱۲۰۲۳۸۴۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.