ثبت نام طرح قرآنی بشیر در نمایشگاه قرآن

مسئول غرفه نسیم حکمت با اشاره به برنامه های مختلف موسسه نسیم حکمت از معرفی ثبت نام طرح قرآنی بشیر در نمایشگاه قرآن خبر داد.

محمد صادق موسوی با اشاره به معرفی طرح بشیر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: آموزش کامل مفاهیم قرآنی از سطح مقدماتی تا تخصصی به صورت ترمی، استفاده از امکانات آموزشی کامپیوتر و نرم افزارهای کاربردی در طی آموزش، آموزش مفاهیم تمام سوره های قرآن کریم با آیات منتخب و قصص قرآنی انبیا و بزرگان در راستای اجرای طرح بشیر در دستور کار است.
وی ادامه داد: آشنایی با تفاسیر قرآن و روش ترجمه آیات قرآن، آشنایی با شان نزول و فضیلت تلاوت سوره ها، آشنایی با اصطلاحات، ضرب المثل ها، داستان ها و نکات اخلاقی قرآن کریم و آیات کاربردی و اعتقادی و آیات الاحکام قرآن از جمله محتوای آموزشی طرح بشیر است.
حجت الاسلام موسوی پیرامون نحوه اجرای این طرح قرآنی گفت: این طرح به صورت حضوری در محل موسسه و شعبات آن برگزار و در صورتی که از ۵۰ نفر ثبت نام کنند کلاسها در آن مکان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: موسسه نسیم حکمت جهت برگزاری کلاس های مربیگری و آموزش طرح بشیر آماده همکاری با موسسات، دانشگاهها، دبیرستان ها و مراکز علمی و فرهنگی تهران و شهرستان هاست.
مسئول غرفه موسسه قرآنی نسیم حکیم گفت: طرح بشیر به صورت آموزش حضوری، غیر حضوری و اینترنتی اجرا می شود.
گفتنی است: موسسه نسیم حکمت در بخش نهادها و موسسات قرانی از ساعت ۱۷ تا ۲۳ هر روز آماده ارائه اطلاعات در زمینه برنامه های مختلف موسسه به بازدیدکنندگان است ./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.