ثبت نام قطعی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت از شنبه ۲۶ بهمن ۹۲

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ثبت نام قطعی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز شنبه ۲۶ بهمن ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی این نمایشگاه انجام خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت نفت؛ نقشه جانمایی سالن¬ها و غرفه¬های نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از روز چهارشنبه ۲۳/۱۱/۹۲ بر روی پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.Iran oil show. org قابل رویت است. 

بر اساس این گزارش متقاضیانی که قبلاً اقدام به پیش ثبت نام نموده و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کرده¬اند، می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز  شنبه ۲۶بهمن ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه نسبت به انتخاب محل مورد نظر خود و  ثبت نام قطعی اقدام کنند.

شایان گفتن است نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که طی سالهای قبل در پایان فروردین ماه برگزار می شد، مشکلاتی را برای شرکت کنندگان ایجاد می¬¬کرد که با تدابیر اتخاذ شده از سوی وزارت نفت و همکاری مرکز توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه¬های         بین المللی تهران، برای رفاه حال شرکت کنندگان و ساماندهی مناسب حضور آنها، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار می گردد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.