ثبت نام و شرایط در مسکن مهر ویژه تیر ماه ۹۱

شرایط ثبت‌نام متقاضیان مسکن طرح ویژه تهران همانند شرایط مسکن مهر شهر جدید پردیس است و زمان دقیق ثبت نام در تابستان اعلام می‌شود.

ایرج رهبر ـ رییس کانون سراسری انبوه‌سازانـ با بیان این‌که اولین مرحله ساخت و ساز مسکن طرح ویژه تهران در شهر جدید پردیس در حال انجام است، اظهار کرد:‌ در شهر جدید پردیس حدود ۸۰ هزار واحد آغاز به ساخت شده است.

 

وی افزود: متقاضیان این واحدها با مراجعه به دفاتر ۲۲ گانه پست ثبت‌نام کرده و در صورت واجد شرایط بودن با پرداخت آورده مشخص می‌توانند جزو متقاضیان صد درصد واحدها قرار گیرند.

رهبر با تاکید بر این‌که تاکنون حدود ۷۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: در حال حاضر پالایش متقاضیانی که ثبت‌نام کرده‌اند، آغاز شده و در صورتی که افراد شرایط لازم را کسب کرده باشند از طریق ارسال پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان تصریح کرد: شرایط ثبت نام مسکن مهر ویژه تهران همانند شرایط ثبت نام مسکن مهر است.

وی در پایان گفت: قرار بود این طرح در چهار منطقه از شهر تهران ساخته شود که هنوز به مرحله ساخت و ساز نرسیده است.

از جمله شرایط ثبت‌نام مسکن مهر پردیس فاقد مسکن بودن یا به عبارتی افراد سرپرست خانواری که خود و افراد تحت تکفل آنها از تاریخ اول فروردین ۸۴ فاقد زمین و واحد مسکونی بوده و از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ ماه از هیچ‌یک از امکانات دولتی یا امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند، زنان خود سرپرست اعم از مجرد، مطلقه یا بیوه مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن با ارائه مدارک و مستندات قانونی (در خصوص فوت همسر یا طلاق، معلول جسمی، حرکتی با دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن و با معرفی و تأیید سازمان بهزیستی کشور است.

پیش از این نیز چگینی ـ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی ـ با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار مسکن و تولید مسکن ویژه در مناطق شهر تهران، ثبت‌نام این واحدها از شهریور ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: مخاطبان اصلی این واحدها مستاجران هستند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.