ثبت نام کارشناسی پیوسته و ناپیوسته فراگیر سال ۹۱ پیام نور آغاز شد

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور روز پنج شنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: اطلاعیه راهنمای سازمان سنجش درباره شرایط ،‌ضوابط و چگونگی ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون دوره های فراگیر کاردانی به کارشناسی و کارشناسی سال ۹۱ دانشگاه پیام نور بر روی پایگاه اینترنتی سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته و قابل مشاهده و دسترسی است.

به گفته ی ˈحسین توکلیˈ اطلاعیه راهنمای ثبت نام داوطلبان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته فراگیر پیام نور در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه، ۱۰ مهرماه جاری، منتشر شده و مجددا در پیک سنجش روز دوشنبه، ۱۷ مهرماه جاری، نیز انتشار خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تهیه دفترچه راهنما و کارت اعتباری ثبت نام دوره های فراگیر پیام نور صرفا به شیوه اینترنتی و از طریق سایت سنجش امکان پذیر است از داوطلبان این دوره ها خواست که از مراجعه به باجه های پستی خودداری کنند.

توکلی توضیح داد: داوطلبان تا روز سه شنبه، ۱۸ مهرماه جاری، فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پس از پرداخت مبلغ ۶۵ هزار تومان، کارت اعتباری ثبت نام آزمون مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته فراگیر پیام نور را خریداری و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی به داوطلبان توصیه کرد پس از تکمیل تقاضانامه و ثبت نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری، یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نامی خود تهیه کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش درمورد رفع مغایرت های احتمالی در تقاضانامه ثبت نامی داوطلبان نیز اظهار داشت: چنانچه داوطلبان پس از ثبت نام، مغایرتی در خصوص مشخصات ثبت نامی خود در تقاضانامه مشاهده کردند از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه جاری فرصت دارند جهت ویرایش اطلاعات به پایگاه اینترنتی سنجش مراجعه و مورد یا موارد اشتباه را اصلاح کنند.

وی تاریخ ثبت نام داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را نیز از روز یکشنبه، ۱۶ مهرماه تا شنبه، ۲۲ مهرماه اعلام کرد.

توکلی با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان تمام مقاطع دوره های فراگیر سال دانشگاه پیام نور نیز به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه سنجش صورت می پذیرد، گفت: توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون های کاردانی به کارشناسی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از روز سه شنبه، ۲۱ آذرماه تا پنج شنبه، ۲۳ آذرماه اانجام خواهد شد.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آ‍زمون سه مقطع کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد سال فراگیر پیام نور در روز جمعه، ۲۴ آذرماه در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

فراهنگ**۱۰۵۵

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.