ثبت نام ۶۸ هزار معلول برای استفاده از تخفیف ۳۰ میلیون تومانی واردات خودرو

معاون بهزیستی خبر داد:

ثبت نام ۶۸ هزار معلول برای استفاده از تخفیف ۳۰ میلیون تومانی واردات خودرو

عصرخودرو : بنابر اظهارات معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ۶۸ هزار معلول برای استفاده از تخفیف ۳۰ میلیون تومانی گمرک در واردات خودرو ثبت نام کرده‌اند که از این میان تنها به ۴ هزار و ۷۰۰ نفر از واجدین شرایط این تخفیف، تعلق می‌گیرد.

به نقل از ایسنا، یحیی سخنگویی با تاکید بر اینکه ثبت نام کنندگان حتما باید مددجوی سازمان بهزیستی باشند، اظهار کرد: واجدین شرایط بر اساس شاخصه‌هایی انتخاب و سپس از میان آنها قرعه کشی می‌شود و افرادی که در قرعه کشی موفق شده‌اند برای استفاده از این تخفیف به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می‌شوند.

وی افزود: سپس این افراد به اداره گمرک معرفی تا اقدامات لازم برای عملیاتی کردن این امر انجام شود.

سخنگویی در ادامه با اعلام خبر ایجاد پنج کلینیک سرپایی در مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: هر کدام از این کلینیک‌ها به چند آبادی و روستا خدمات می‌دهند، ضمن اینکه کلینیک‌های سرپایی در کانکس‌ها نیز ایجاد می‌شوند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی در ادامه تاکید کرد: پس از مرخص شدن افراد از بیمارستان، دریافت خدمات توانبخشی بسیار ضرورت دارد و کلینیک‌های سرپایی در این راستا ایجاد می‌شود.

سخنگویی در ادامه خبر داد: در یکی دو روز آینده ۱۲۰ دستگاه ویلچر، ۵۰ تشک مواج، ۲۰۰ واکر، ۲۰۰ توالت فرنگی سیار، ۲۰۰ عدد کمربند طبی، ۵۰ تخت طبی، ۱۰۰ عدد صندلی حمام به مناطق زلزله زده ارسال می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: کمک‌های ارسالی فراتر از نیاز مناطق زلزله‌زده تدارک دیده شده و در حال آماده و ارسال شدن است.

چهارشنبه ۱ شهریور   ۱۲:۲۱


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.