ثبت ۲۱۰۰ اثر در دهمین جشنواره سوره

دوشنبه ۲۲ خرداد – ۰۵:۲۷:۱۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار در دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره، شنبه ۲۰ خرداد‌ماه به پایان رسید و علاقمندان با ثبت نام و ارسال حدود دو هزار اثر در این جشنواره شرکت کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، دبیر هنری دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره گفت: جشنواره دهم شعر و داستان جوان سوره، با استقبال خوب شاعران و نویسندگان جوان سراسر کشور مواجه شد، به گونه ای که امسال با وجود حذف بخش داستان بلند و رمان از جشنواره و همچنین محدودیت تعداد آثار ، بیش از ۲۱۰۰ اثر به دبیرخانه رسیده که این امر نشانگر میزان مشارکت بیشتر نویسندگان جوان نسبت به سال های گذشته است.
شفیعی از تفاوت تیم داوری این جشنواره با جشنواره های قبلی خبر داد و افزود: دغدغه مهم ما در برگزاری جشنواره استفاده بهینه از تمامی ظرفیت های موجود در عرصه داوری به منظور احترام به سلایق گوناگون، ایجاد فرصت مساوی برای هنرمندان استان ها و پشتوانه سازی در این راستاست.
وی در خصوص زمان اعلام نتایج داوری ها گفت: نتیجه مقدماتی راه یافتگان به مرحله دوم ۱۰ تیرماه مشخص خواهد شد که به این منظور ۱۶۰ شاعر و نویسنده جوان در بخش های مختلف به مرحله نهایی راه خواهند یافت و در ادامه نتایج نهایی در زمان برگزاری اختتامیه در استان آذربایجان غربی، اعلام خواهد شد.
شفیعی در ادامه افزود: در هر بخش ۳ برگزیده توسط هیات داوران معرفی می شود و به نفرات اول هر بخش جوایز نقدی به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره، نفرات دوم جوایز نقدی به علاوه لوح تقدیر و نفرات سوم جوایز نقدی و لوح سپاس تعلق خواهد گرفت.
جشنواره شعر و داستان جوان که از سال ۱۳۸۱ و با هدف جذب و پذیرش استعداهای جوان ادبی در کشور برگزار شد، زیر نظر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، دهمین دوره برگزاری خود را طبق فراخوان ۲۶ و ۲۷ تیرماه در ارومیه  تجربه خواهد کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۱۱۷۲۷۱۱۳۲۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.