ثروتمند شـدن زن فقیــر کرجی با اشتــباه بانکی

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

ثروتمند شـدن زن فقیــر کرجی با اشتــباه بانکی

ثروتمند شدن یک شبه ‌زنی زود رنگ باخت. وی با اشتباه بانکی به رؤیای خود رسیده بود.

به گزارش ایران سرهنگ محمدمهدی کاکوان رئیس پلیس فتای البرز در تشریح این خبر با بیان اینکه چندی پیش مردی با مراجعه به پلیس اعلام کرد که ۹۲ میلیون تومان از حساب بانکی وی به صورت غیرمجاز برداشت شده است، گفت: کارآگاهان در بررسی اولیه دریافتند که این مرد از حساب خود که این پول برداشت شده استفاده نکرده است و مالباخته در اظهارات خود گفت پس از آن که کارت عابربانک خود را از بانک تحویل گرفته است در گاوصندوق نگهداری می‌کرد و هیچ شخصی جز وی به این گاوصندوق دسترسی نداشته است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی فرضیه سرقت کارت عابربانک مالباخته را رد کردند، افزود: تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت تا این که آنان متوجه شدند که همه ۹۲ میلیون تومان به حساب زنی منتقل شده است. رئیس پلیس فتای البرز با بیان اینکه تحقیقات نشان داد این زن ۵۲ ساله سابقه کیفری‌ای ندارد، گفت: با هماهنگی قضایی زن برای ارائه پاره‌ای توضیحات به دفتر پلیس فتا دعوت شد.

سرهنگ کاکوان با بیان اینکه این زن که واریز مبلغ ۹۲میلیون تومان را هدیه‌ای از سوی خدا می‌دانست،‌ گفت: وی در تشریح چگونگی اطلاع از واریز پول میلیونی عنوان کرد که در حساب عابربانک وی مبلغ ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان وجود داشت که برای خرید دارو به داروخانه مراجعه می‌کند اما پس از آن که ۱۰ هزار تومان دارو می‌خرد، متوجه می‌شود به جای آن که ۲۷۰۰ تومان باقی بماند، ۱۰هزار و ۷۰۰ تومان در کارت موجودی است.

وی با بیان اینکه این زن در ادامه اظهارات خود عنوان‌کرد: از آنجایی که می‌دانستم تنها ۲ هزار تومان باید در کارت وجود داشته باشد برای چک کردن مجدد به سوپرمارکت محل مراجعه کرده و در آنجا موجودی حساب گرفتم که صاحب مغازه عنوان کرد که یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در حساب بانکی شما وجود دارد.

سرهنگ کاکوان با بیان اینکه این زن برای اطمینان بیشتر به همراه پسرش برای چک‌کردن آخرین موجودی به عابربانک مراجعه می‌کند، گفت: با مراجعه به عابربانک متوجه می‌شود که ۱۰۷ میلیون تومان در حسابش قرار دارد. وی با بیان اینکه این زن در ادامه اظهارات خود عنوان کرد این اتفاق در حالی رخ داد که وی برای گرفتن یک میلیون تومان وام در شرایط بدی بود، گفت: پس از آن که متوجه شده در حساب بانکی‌اش ۱۰۷ میلیون تومان وجود دارد به علت ترس تا روزهای متمادی از خانه خارج نمی‌شد.

رئیس پلیس فتای البرز با بیان اینکه پس از سه روز این زن با خروج از خانه و کنترل حساب بانکی‌اش متوجه می‌شود که مبلغ ۹۲ میلیون تومان در حساب بانکی‌اش وجود دارد، گفت:‌ این زن در اظهارات خود عنوان کرد که با کسر ۱۵ میلیون تومان از حساب وی،‌ تصور می‌کرد که این اتفاق از سوی خداوند است، گفت: پس از این اتفاق متهم شروع به مصرف پول‌های واریزی کرده به گونه‌ای که با پول‌ها طلا نیز خریده است.

سرهنگ کاکوان با بیان اینکه این حادثه در حالی رخ داد که بر اساس اظهارات این زن وی برای گرفتن یک میلیون تومان وام به بیش از پنج بانک مراجعه کرده بود، گفت:‌ این پیرزن با پول‌های واریزی مراسم عروسی برای پسر خود ترتیب داده و به جز مبلغ اندکی از پول‌های واریزی، مابقی را مصرف کرده بود.

وی با بیان اینکه مأموران پس از شنیدن اظهارات این زن متوجه شدند که وی نقشی در واریزشدن این پول نداشته است، گفت: در تحقیقات مشخص شد که این بانک که مالباخته در آن اقدام به گشودن حساب بانکی کرده بود، دچار اخلال شده و اشتباه بانکی باعث به وجود آمدن این مسئله شده بود.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالOctober 9, 2012 02:13 AM  تعداد مشاهده: ۶۷

بازدید از صفحه اول


حوادث
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.