جابجایی هفته ناجا و دفاع مقدس در تقویم تنفسی است برای سیما

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ این دو هفته شرایط تنگ و سختی را از لحاظ زمانی برای سیما به وجود می آورد بنابراین اگر جابجایی در تقویم برای این دو مناسبت صورت بگیرد سیما هم می تواند تنفسی بکشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، عصر امروز دکتر دارابی در حضور فرمانده انتظامی کشور و عوامل سازنده سریال دیوار عنوان کرد:‌ رسانه سیما همیشه کوشیده که با تبلیغات رسانه ای خود قاب موثری در عرصه فعالیت های نیروی انتظامی به نمایش بگذارد و این دستورالعمل را همیشه در دستور کار خود قرار داده است.
وی با اشاره به اهمیت ویژه سریال ها در هفته ی ناجا گفت:‌ با تمام تلاش های صورت گرفته در این عرصه باز هم در هفته ناجا سریال های اخص و ویژه ی خود را مطالبه می کند که با تلاش های شبانه روزی عوامل و همکاری ارگان های نظامی توانسته ایم این مطالبات مردمی را پاسخ مثبت دهیم.
وی در خصوص احساس ایجاد امنیت جامعه توسط رسانه اعلام کرد: اگر امروز از احساس امنیت صحبت می کنیم که صدر مطالبات بشری است این فرآیند تنها توسط نیروهای انتظامی کشور به دست آمده است که ما امیدواریم در رابطه با ملموس تر شدن این احساس کمک شایانی به نیروی انتظامی و مردم کرده باشیم.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد:‌ سریال دیوار که بر اساس اطلاعات به دست آمده از مرکز تحقیقات نشان داده در جایگاه خوبی از درخواست های مردم و مطالباتشان صورت گرفته است نمونه ای از عملکرد سیما در راستای نمایش فعالیت های درست پلیسی است. /ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.