جاده قم – گرمسار استاندارد نیست

جاده قم – گرمسار استاندارد نیست

عصرخودرو : فرمانده پلیس راه کشور با برشمردن نواقص جاده قم – گرمسار گفت: پلیس مخالف بازگشایی این جاده تا رفع نواقص بود.

به نقل از مهر ، سرهنگ محمدرضا مهماندار با اشاره به نواقص جاده قم – گرمسار گفت: سال گذشته شاهد افزایش تلفات در این جاده بودیم چراکه این جاده دارای نواقص بسیاری بود و ما از ابتدا با بازگشایی آن تا رفع نواقص مخالف بودیم.

وی ادامه داد: از ابتدای آبان ماه سال گذشته با توجه به افزایش تلفات، تردد تریلی ها را در این جاده ممنوع کرده و بر خلاف همکاری سایر دستگاه ها خودمان اقداماتی را در این جاده از جمله استقرار تیم‌های پلیس راه برای کنترل جاده انجام دادیم. 

فرمانده پلیس راه کشور با بیان اینکه این جاده فاقد پاسگاه پلیس راه است، گفت: در هر جاده ای قبل از افتتاح، پاسگاه پلیس راه ساخته می شود چرا که باید پلیس در تمام جاده‌ها حضور داشته باشد اما این جاده قبل از ساخت پاسگاه پلیس راه افتتاح شد.البته پلیس طرح های تشدید کنترل را در این جاده اجرا می کند. 

مهماندار اختلاف سطح و حاشیه راه و عرض کم جاده را دو نقص مهم این مسیر برشمرد و افزود: شیب شیروانی- اختلاف جاده و حاشیه آن زیاد است که همین مسئله باعث واژگونی خودروها می شود. همچنین به علت عرض کم راه خودروهایی که از کنار یکدیگر عبور می کنند هر لحظه با کوچکترین انحراف ممکن است با یکدیگر برخورد کنند. البته این جاده دارای دو خط رفت و برگشت با عرض کم است که به همین دلیل میزان تصادفات رخ به رخ با خودروی مقابل افزایش می یابد. 

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به مشکلات امدادرسانی  در این جاده گفت: عرض کم جاده باعث شده است که اگر خودرویی خراب شود و خودروهای امدادی و خدماتی بخواهند به آن امدادرسانی کنند، راه بسته می شود، چراکه حاشیه جاده بسیار کم است.

 به گزارش مهر، طی هفته گذشته ۱۰ نفر در تصادفات رانندگی این جاده جان خود را از دست دادند.

یکشنبه ۱۸ تیر   ۱۰:۲۵


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.