جاسازی تریاک در بار خیار

۱۲م اسفند ،

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف ۹ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در این زمینه خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ علی سلطانی‌وش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در ادامه طرح‌های مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر موفق به توقیف یک کامیون حامل مواد مخدر در میدان تره بار این شهرستان شدند.

وی تصریح کرد: این کامیون که حامل بار خیار بود و بارنامه آن از شهرستان تربت جام به مقصد میدان تره‌بار شهرستان بناب بود در موقع تحویل بار در این میدان متوقف شد.

وی افزود: عوامل انتظامی در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۹ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط نمودند و راننده را به همراه دو نفر دیگر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی با کشاندن جوانان به سمت مواد مخدر قصد آسیب زدن به این نظام را دارند که با هوشیاری و بصیرت جوانان، آنان نتوانسته‌اند به نیت‌های شوم خود برسند.

توقیف خودروی حامل مقادیر بسیاری قرص ترامادول در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از توقیف یک خودروی حامل قرص‌های ترامادول خارجی و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سلطانی‌وش افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به هویت « م- ر» در قاچاق داروهای غیرمجاز فعالیت دارد، دستگیری نامبرده را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: عوامل انتظامی با تحقیقات کافی و با شناسایی محل‌های ورود این قاچاقچی به شهر، در یک عملیات منسجم پلیسی موفق به متوقف کردن خودروی حامل داروی قاچاق شدند.

سلطانی‌وش تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد بسیاری قرص ترامادول کشف و ضبط می‌شود و متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده ‌شد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.