جاعلان عنوان، با اتهام جعل اسناد دولتی بازداشت شدند

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یک جاعل اسناد دولتی در محدوده شمال تهران خبر داد و گفت:” این متهمان به جعل عناوین و اسناد دولتی از شهروندان اخاذی کرده و اقدام به کلاهبرداری می کردند.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ علیرضا محرابی،با اعلام این خبر عنوان کرد: پس از مدت ها تحقیق در خصوص سه تن از جاعلان عناوین و اسناد دولتی در محدوده شمال تهران، از سوی ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، به نتیجه رسید و ماموران موفق شدند محل اختفا و همچنین تردد این سه متهم را شناسایی و برای دستگیری آنها اقدام کنند.
وی افزود:” نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که متعاقب آن دستور بازداشت این سه متهم به ماموران یگان مذکور ابلاغ شده و بلافاصله تیمی از ماموران این یگان برای بازداشت و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.
سرهنگ محرابی عنوان داشت:” در عملیات انجام شده از سوی ماموران برای بازداشت متهمان که عصر روز گذشته صورت گرفت این سه متهم به نام های مرتضی، حسن و مهدی در مخفیگاه خود بازداشت شده و در حالی که سعی می کردند، اسناد و اوراق جعلی را منهدم کنند، توقیف و به پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.
رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود:” در بازرسی از محل اختفای متهمان تعدادی تجهیزات ماهواره ای، یک قبضه سلاح گرم، یک رشته دستبند، یک دستگاه بیسیم، یک دستگاه دوربین عکسبرداری، یک پنجه بوکس، یک چاقو، شش عدد مهر جعلی شرکت های مختلف، یک جلد شناسنامه و پاسپورت جعلی، دو دستگاه کیس کامپیوتر، یک دستگاه ضبط فیلم، چهار عدد دوربین فیلمبرداری، دو عدد کارت جعلی خودرو، ۱۱ عدد سیم کارت، یک دستگاه شوکر و یک دسته چک جعلی کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت:” هر سه متهم پس از اعتراف به جرایم خود مبنی بر جعل عنوان و اسناد دولتی اقرار کردند که با همدستی هم از شهروندان کلاهبرداری و اخاذی می کنند که متعاقب آن برای سیر مراحل تحقیقات به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا منتقل شدند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.