جالوویچ: می‌خواهم ۳سال در سپاهان بدرخشم

 رادومیر جالوویچ در مورد شرایط شهر اصفهان اظهار داشت: من فقط چند روز است که به اصفهان آمدم و نتوانسته ام همه چیز را بررسی کنم اما تاکنون همه چیز به نظرم خوب آمده است. در کل خوشحال هستم که به این شهر و این تیم آمده ام.

من در مورد سپاهان شناخت زیادی نداشتم و با بعضی از بازیکنان و سرمربی این تیم صحبت کردم و در نهایت این تیم را انتخاب کردم. سوکای بازیکنی بود که به من در انتخاب این تیم بسیار کمک کرد؛ اکنون هم آمده ام که حداقل ۳ سال در سپاهان و اصفهان بمانم و امیدوارم بتوانم به موفقیت این تیم کمک کنم.

مهاجم جدید سپاهان در مورد کار کردن با “زلاتکو کرانچار” تصریح کرد: کرانچار مربی بسیار خوب و باهوشی است. من در تیم ملی مونته نگرو هم با وی کار کرده بودم و خوشحالم که دوباره با وی کار می کنم.

مهاجم مونته نگرویی سپاهان که فصل پیش در آمکار روسیه بازی می کرد اما نتوانسته بود گلی به ثمر برساند، در این مورد گفت: فصل پیش مصدوم بودم. در ۲۵ بازی به میدان رفتم که اکثر آنها به عنوان یار تعویضی درون زمین بودم و نتوانستم خودم را نشان بدهم. اکنون مصدومیت من برطرف شده و امیدوارم بتوانم دوباره به دوران اوج خود برگردم.

جالوویچ در پایان خطاب به هواداران سپاهان خاطر نشان کرد: با تمام وجودم برای سپاهان و این هواداران پرشورش بازی خواهم کرد تا آنها را شاد کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.