جامعه خیران مدرسه ساز کشور ۴۰ هزار نفر عضو دارد

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: اکنون شمار خیران مدرسه ساز کشور ۴۰ هزار نفر است اما برای دو برابر شدن این جمعیت در تلاش برای جدب خیران جدید هستیم.

جامعه خیران مدرسه ساز کشور ۴۰ هزار نفر عضو دارد

به گزارش ممتاز نیوز، دکتر ناصر قفلی سه‌شنبه در حاشیه برگزاری گردهمایی رؤسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مدارس کشور میش تر یک شیفته بود اما اکنون دو شیفته شده است، اظهار داشت: کلاس‌های درس ما اکنون ۶۰ نفر دانش آموز دارد زیرا افاغنه به کشور ما آمدند و فرزندان آنان محصل شدند.

وی افزود: افاغنه ۱۳۷ هزار دانش آموز دارند که برای آنان ۶۰۰ مدرسه در شهر تهران نیاز است و از سوی دیگر ریزگردها سبب مهاجرت از جنوب کشور به تهران البرز اصفهان شده است.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ابراز داشت: اکنون ۴۰ هزار نفر خیر در کشور داریم که آورده این‌ها چهار هزار میلیارد تومان است اما این کافی نیست و باید خیران جوید را دعوت کنیم و تعداد ۴۰ هزار خیر را به ۸۰ هزار نفر و آورده آنان را به هشت هزار میلیارد تومان برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه باید خیرین جدید جذب شود، ابراز داشت: باید شمار خیران ما به ۸۰ هزار نفر برسد زیرا ریزگردها را داریم و فکر نمی‌کنم اگر صد در صد هم در حوزه جذب خیران رشد داشته باشیم، کافی باشد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.