جامعه در ایام هفته کتاب شاهد یک نشاط فرهنگی است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سید جواد جعفری گفت: ایام هفته کتاب فرصتی مناسب برای انس و الفت بیشتر مردم با کتاب است و ما در این ایام یک نشاط فرهنگی را در سطح جامعه شاهد هستیم.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران ؛سید جواد جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ستاد اطلاع ‌ رسانی بیستمین دوره هفته کتاب، اظهار کرد: iبه اعتقاد من ایام هفته کتاب یک فرصت خوب برای انس و الفت بیشتر مردم با کتاب است چراکه در این هفته همه دستگاه‌ها در مجموعه خود iبه موضوع و اهمیت کتاب‌خوانی می‌پردازند و با برپایی نمایشگاه‌های کتاب دسترسی مردم iبه این کالای فرهنگی را تسهیل می‌کنند.
وی ضمن تاکید بر ایجاد فضای با نشاط در ایام هفته کتاب در سطح کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بسیاری دارند که کتاب باید iبه زندگی مردم وارد شود و همین تاکید کمک می‌کند ، عاشقان ولایت و مسئولان، تلاش و همت بیشتری برای اجرای برنامه‌های هفته کتاب داشته باشند.
 جعفری  افزود: کتاب‌خوانی در سال‌های اخیر با توجه iبه اقدامات مناسبی که صورت گرفته، رونق داشته و آرام‌آرام iبه امری نهادینه بدل می‌شود.
گفتنی است؛ بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار “یادگار ماندگار” از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در سرتاسر کشور برگزار می ‌ شود./ص
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.