جامعه روحانیت مبارز اهانت به ساحت پیامبر (ص) را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه روحانیت مبارز با انتشار بیانیه‌ای ساخت فیلم موهن علیه پیامبر (ص) را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

امت هوشیار اسلام، خواهران و برادران مسلمان ایرانی

 

در عصر پرفریب تمدن و در غوغای گوشخراش عربده‌های حقوق بشری، منادیان دروغین آزادیخواهی و دموکراسی، یک بار دیگر باطن ضدانسانی خود را نشان دادند. بی‌حرمتی به خاتم پیامبران رسول اعظم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) که « اسوه حسنه » و « رحمت برای عالمیان » است، فقط توهین به یک فرد، به یک دین و به یک گروه نیست، بلکه خوار شمردن انسان و به هیچ گرفتن معنویت و تمامی ادیان آسمانی است. براستی آنان که، از سر خامی و تعصب، آزادی بیان را دستمایه وقاحت، بی‌شرمی و تولید نفرت جهانی کرده‌اند، هم جهل خود به معنای اصیل تعالی، هنری را به اثبات رسانده‌اند و هم دروغ خود، در باب فرهنگ‌مداری و پاسداشت حرمت انسان را آشکار کرده‌اند.

 

استکبار فرزند نامشروع آن، اسرائیل، این بار منافع حقیر خود را در گسترش نفرت میان ملت‌ها و ادیان الهی دیده‌اند. مخدوش کردن کانون عشق و ارادت مسلمانان و آزادی خواهان، یعنی سیمای نورانی انسان کامل، حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله علیه و آله و سلم)، تنها از دست و زبانی بر می‌آید که در دشمنی با حقیقت و اخلاق به نهایت رسیده‌اند. این دشمنی و بدخواهی، از سویی دو رویی آمریکا و اسرائیل را، پیش از پیش بر ملا می‌کند و بن‌بست استراتژیک آنان را نمایش می‌دهد و، از سوی دیگر، به انزجار فزاینده عالم اسلام از دشمنان انسانیت دامن می‌زند.

 

این سناریوی نفرت‌آفرین دشمنی با خدا و فضیلت، نتیجه اسلام هراسی غرب و صهیونیسم تمامیت خواه است. هراس آنان از گسترش فزاینده اسلام در عرصه فرهنگ و سیاست، البته، چون، همیشه نتیجه عکس داده و مکر مکاران را به خودشان باز گردانده است. اینک شاهدیم که شعله‌های فروزان خشم بر آمده از توهین به نبی اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم)، فصل نوینی از بیداری اسلامی را در منطقه و جهان رقم می‌زند. دسیسه دشمنان برای انحراف جریان ستم‌سوز بیداری اسلامی، با هوشمندی و حضور امت اسلام، نقش بر آب شده، قدرت « امت واحده » را پیش چشم ستمکاران آورده است.

 

جامعه روحانیت مبارز تهران، خداوند منان را به پاس درایت امت اسلام و حضور قاطعانه ایشان در ابراز نفرت از این ماجرای شوم، شکر می‌گوید و، به ویژه از مشارکت ملت آگاه و دشمن‌شناس ایران قدردانی و بر تداوم حضور آنان تاکید می‌کند. بی‌تردید، پیام جامع رهبر معظم انقلاب در شناسایی و نفی این حرکت پلید، موجب قوت قلب و چراغ روشنگر در مسیر فراروی همه ماست.

 

به رغم عداوت بدخواهان، این اراده خلل ناپذیر و وعده محتوم الهی است که نور و رحمت پیامبر خاتم (ص) برخلاف اراده مستکبران، تمام عالم را فرا خواهد گرفت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.