جامعه مدرسین تا به امروز یک جلسه انتخاباتی برگزار نکرده است

۰۹ام بهمن ،

آیت‌الله بوشهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: علی‌رغم خبرها منتشرشده در برخی از رسانه‌ها تا به امروز جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حتی یک جلسه هم در جهت بررسی مسائل انتخاباتی تشکیل نداده است.

” آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری” عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ ورود جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم به مباحث انتخاباتی گفت: همه تشکل‌ها و احزاب سیاسی اصولگرا در فضای کشورمان طبیعتاً از جامعه مدرسین تقاضا دارند تا وارد مباحث انتخاباتی شوند اما تا به امروز این تشکل برنامه‌ای را برای ورود به انتخابات پیشرو تعبیه نکرده است.
وی افزود: علی‌رغم خبرها منتشرشده در برخی از رسانه‌ها جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تا به امروز حتی یک جلسه هم در راستای بررسی مسائل انتخاباتی تشکیل نداده است.

آیت‌الله بوشهری دربارهٔ اتخاذ یک سازوکار مناسب میان جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین برای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین دو نهاد هم فکر می باشند که در جامعه نقش پررنگی را ایفا می‌کنند لذا به طور حتم ساز و کار مشخصی را که مصلحت نظام و مردم باشد برای انتخابات آینده ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.