جامعه مدرسین حوزه علمیه پایگاهی برای انقلاب و نظام اسلامی است

۲۸م آذر ،

آیت الله مکارم شیرازی دیدار شورای سیاستگذاری همایش نیم قرن حضور:

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با شورای سیاستگذاری همایش نیم قرن حضور جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جامعه مدرسین پایگاهی برای انقلاب و نظام اسلامی است و باید در زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی حضور فعال تری داشته باشد.


به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ آیت الله مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار شورای سیاستگذاری همایش نیم قرن حضور با بیان اینکه جامعه مدرسین حوزه علمیه پایگاهی برای انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: جامعه مدرسین باید در زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی حضور فعال تری داشته باشد.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به تبلیغات دشمنان علیه معارف اسلامی و تبلیغ عرفان های کاذب و فرقه های نو ظهور گفت: جامعه مدرسین باید در این عرصه نیز به مسئولیت خود عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین، نیز در این دیدار گفت : همایش نیم قرن حضور با هدف پاسداشت تلاش های مدرسین حوزه علمیه قم و تکریم جایگاه بصیرت آفرین حوزه و روحانیت در قبل و بعد از انقلاب، ۲۵ و ۲۶ بهمن امسال در قم برگزار می گردد.

وی بابیان اینکه دبیرخانه همایش در ۵ کمیته آغازبه کارکرده است افزود: در کمیته علمی پژوهشی فراخوان مقالات در۶ محور اصلی و ۱۰۶ محور فرعی اعلام شده که تاکنون ۴۵ مقاله و۳۰ پایان نامه به دبیرخانه فرستاده شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.