جامعه مدرسین قطعا در انتخابات ریاست جمهوری اظهار نظر می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد یزدی در حاشیه دیدار با محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین که ظهر پنج شنبه در قم برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسئولین باید توان پذیرفتن مسئولیت را در خود داشته باشند عنوان کرد: کسی که مسئولیتی را پذیرفت و توان انجام آن را در خود دید نباید در انجام وظایفی که برعهده دارد کوتاهی کند و باید در شعاع وظایف خود عمل کند.

وی در پاسخ به خبرنگاری پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و موضع جامعه مدرسین عنوان کرد: جامعه همیشه در نزدیکی های زمان انتخابات و با توجه به شرایط اجتماعی و سیاسی زمان که نقش مهمی دارند تصمیم گیری می کند.

وی تاکید کرد: فی الجمله جامعه مدرسین در انتخابات ریاست جمهوری اظهار نظر می کند اما این بستگی به شرایط زمان دارد و اینکه چه حد و کیفیتی باشد مشخص نیست.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  درادامه بااشاره به روند رسیدگی به پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی گفت: رسیدگی به این پرونده یکی از سنگین ترین کارهایی است که در حال حاضر بر عهده قوه قضائیه قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه ارزیابی یک قوه در مسائل مهمی است که انجام میدهد بیان داشت: در رسیدگی به پرونده اختلاس بسیار خوب کار شده است و از شتابزدگی ها که میتواند بسیار نیز خطرناک باشد پرهیز شده است و امیدوارم که نتیجه پایانی که برای عموم اعلام می شود موجب رفع بدبینی ها شود

وی در ادامه با اشاره به سالگرد ارتحال آیت الله مشکینی وی را فردی وارسته معرفی کرد و ابراز داشت: شخصیت علمی، حوزوی و اخلاقی آیت الله مشکینی و اهتمام ویژه ای که ایشان به طلاب جوان داشتند بسیار بارز بود.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.