جامع‌ترین منشور در مبارزه با فساد اقتصادی پیام هشت‌ماده‌ای رهبری است

فروردین ۱۴۰۳

معاون اول قوه قضاییه گفت: پیام رهبری وظایف و مسئولیت‌های تمامی قوا و مسئولان به طور مشخص تعیین کرده و از آن می‌توان به عنوان جامع‌ترین منشور در مبارزه با فساد اقتصادی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین “سید ابراهیم رئیسی” در حاشیه برگزاری اولین همایش  روحانیون دستگاه قضائی در جمع خبرنگاران با اشاره به خلق حماسه سیاسی در کشور اظهار داشت: بعد از تحقق حماسه سیاسی نیازمند به وجود آمدن حماسه اقتصادی در پرتو همکاری قوا با یکدیگر در کشور هستیم.  
 
وی افزود: تحقق حماسه اقتصادی بدون همکاری قوای مقننه،‌ مجریه و قضاییه با یکدیگر امکان شکل‌گیری و بروز پیدا نمی‌کند چرا که وظایفی بر عهده قوا از جمله قوه مجریه در خصوص تحقق حماسه اقتصادی در کشور است که امیدواریم دولت منتخب و مجلس دست به دست هم دهند تا به اهداف مرد نظر خود بعد ا زخلق حماسه سیاسی در کشور دست پیدا کنیم.  
 
معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: مردم ایران همیشه نشان دادند که در آفریدن صحنه‌های مثال‌زدنی در کشور از مسئولان جلوتر می باشند.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی دربارهٔ برخورد با مفاسد اقتصادی کشور از سوی قوا خاطرنشان کرد: برای هر نوع سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در کشور نیازمند امنیت اقتصادی هستیم که بدون مبارزه با مفاسد اقتصادی این امر میسر نمی‌شود.  
 
وی افزود: امنیت اقتصادی حتما باید با مبارزه با فساد اقتصادی در کشور همراه باشد و در این میان یک سری زمینه‌ها و بسترها وجود دارد که باید مرتفع شود.  
 
معاون اول قوه قضاییه در پایان با اشاره به پیام هشت‌ماده‌ای مقام معظم رهبری گفت: در پیام رهبری وظایف و مسئولیت‌های تمامی قوا و مسئولان به طور مشخص تعیین شده و می‌توان به عنوان جامع‌ترین منشور در مبارزه با فساد اقتصادی از آن استفاده کرد. 

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.