جام از دستان فرگوسن لیز خورد/ قهرمانی منچستر سیتی پس از ۴۴ سال

به گزارش خبرآنلاین؛دقایق اضافی و البته سرنوشت ساز. می توان از قهرمانی منچستر سیتی با عنوان قهرمانی دراماتیک هم نام برد.آنها بازی را باخته بودند و رویای قهرمان شدنشان داشت ۴۵ ساله می شد اما وقت های اضافه و زدن دو گل به کوئینز پارک رنجرز طلسم را شکست تا شاگردان مانچینی پس از ۴۴ سال جام قهرمانی در لیگ برتر را بالای سر ببرند.
در این بازی که امشب در ورزشگاه الاتحاد برگزار شد شاگردان مانچینی در حالی که دو گل از حریف خود عقب بودند موفق شدند در دقایق ۹۱ و ۹۴ دو بار دروازه حریف را باز کنند تا به جام قهرمانی بوسه بزنند.بازی دو تیم در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع منچستر سیتی به پایان رسیده بود اما فشار بازیکنان رنجرز باعث شد تا آنها دو گل بزنند و رقیب منچستر سیتی یعنی منچستر یونایتد را به قهرمانی امیدوار کنند،ولی این اتفاق نیفتاد تا این بار جام از دستان الکس فرگوسن لیز بخورد و یونایتدی ها تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سیتی در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند.
پابلو زابالتا در دقیقه (۳۹)،ادین ژکو در دقیقه(۹۱)وسرخیو آگرو در دقیقه(۹۴) برای منچستر سیتی و جبرئیل سیسه در دقیقه(۴۹)ومایکی در دقیقه(۶۵) برای کوئینز پارک رنجرز گل زنی کردند.
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.