جام جهانی فوتسال ; غول ها iبه نیمه نهایی رسیدند + برنامه رقابت ها

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

جام جهانی فوتسال ; غول ها iبه نیمه نهایی رسیدند + برنامه رقابت ها

جام جهانی فوتسال iبه مرحله نیمه نهایی خود رسید و برزیل،کلمبیا،اسپانیا و ایتالیا با یکدیگر مصاف خواهند کرد.

به گزارش فوتبال آنلاین  دیدار های نیمه نهایی جام جهانی فوتسال فردا برگزار می شوند.این مرحله کلمبیا تازه واردی را iبه خود می بیند که آرزوی بزرگ رسیدن iبه فینال را در سر می پروراند.کلمبیایی ها برای این کار غول هایی چون برزیل،اسپانیا و ایتالیا را پیش رو دارند.

اسپانیا و ایتالیا تکرار بازی خود در یورو ۲۰۱۲ و جام جهانی فوتسال ۲۰۰۸ برزیل را انجام می دهند و کلمبیا و برزیل برای اولین بار در جام جهانی مقابل هم قرار می گیرند.

بازی روز

اسپانیا-ایتالیا(سالن هونامارک،فردا،جمعه،ساعت ۱۳:۳۰ iبه وقت تهران)

این دو تیم بارها در برابر هم قرار گرفته اند اما اولین بازی آن ها در جام جهانی iبه چهار سال پیش و برزیل ۲۰۰۸ برمی گردد.اسپانیا با برد سه بر دو در وقت های اضافه iبه فینال رقابت ها راه پیدا کرد.ماتادور ها هشت ماه پیش هم ایتالیا را با یک گل در نیمه نهایی یورو شکست دادند.

تاریخ iبه نفع اسپانیا رای می دهد اما ایتالیایی ها هم پر امید iبه میدان خواهند آمد.ایتالیایی که پرتغال را در حالی که سه بر صفر عقب بود شکست داد.

توراس اسپانیا را یاری خواهد کرد تا iبه پنجمین فینال پشت سر هم برسند و آسیس نیز هر کاری برای ایتالیا می کند تا از ماتادور ها انتقام بگیرند.

برزیل-کلمبیا(سالن هونامارک،فردا،جمعه،ساعت ۱۶ iبه وقت تهران)

مسلما همه اهالی فوتسال،برزیل را شانس صعود iبه فینال می خوانند.قدرت برتر فوتبال جهان در برابر پدیده ای قرار می گیرد که ایران و اوکراین را حذف نموده است.عملکرد برزیل در بازی آخر iبه خوبی  مراحل مقدماتی نبود و دوستداران طلایی پوشان را نگران کرده است.فوتبال برزیل در مقابل آرژانتین تا مرز حذف شدن پیش رفت و اگر هنرنمایی فردی فالکائو نبود شاید iبه نیمه نهایی نمی رسید.

مردم کلمبیا iبه جمله فونگرا مربی این تیم فکر می کنند«چرا iبه رویای شکست برزیل فکر نکنیم؟»

جه فوروارد برزیل و دوکه از کلمبیا غایبین این بازی می باشند.

 

 


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.