جام جهانی ۲۰۲۴ بهترین جام‌ جهانی تاریخ می‌شود-بلاتر

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

سپ بلاتر می‌گوید از روند آماده سازی برزیل در جام جهانی ۲۰۲۴ رضایت دارد.

روند آماده سازی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل در ماه‌های اخیر با مشکلاتی همراه بوده است که اوج آن کشته شدن کارگران ورزشگاه افتتاحیه این رقابت‌ها برزیل بوده است.

سپ بلاتر ، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) درباره میزبانی برزیل گفت: با وجود همه انتقادات مطمئن هستم جام جهانی ۲۰۲۴ بهترین جام جهانی تاریخ خواهد بود.

بلاتر درباره مقایسه میزبانی برزیل در سال ۱۹۵۰ با جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل گفت: ریتم فوتبال اکنون با قبل تفاوت زیادی کرده است. بازی‌ها نسبت به قبل تفاوت زیادی کرده‌اند . در سال ۱۹۵۰ تعداد تیم‌های جام جهانی به ۱۶ هم نرسید، اما اکنون ۳۲ تیم در جام جهانی حضور دارند و رقابت فشرده‌ای را با هم برای رسیدن به مرحل بالاتر برگزار می‌کنند.

بلاتر در ادامه گفت: برای مثال به یاد می‌آورم در جام جهانی ۱۹۹۰ تا یک روز قبل از مسابقات صندلی‌های یک ورزشگاه نصب نشده بود، اما اکنون نسبت به قبل شرایط بهتری وجود دارد. مطمئن هستم که تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۴ تمام ورزشگاه‌های برزیل آماده خواهند شد. زمان زیادی تا جام جهانی باقی مانده است. امیدوارم که این ورزشگاه‌های مدرن انتظارات هواداران فوتبال و بازیکنان را برآورده کند.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.