جانبازان عزیز تن به ترکش دادند، اما وطن به دشمن ندادند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سردار احمدلو در جشنواره اعیاد شعبانیه و روز جانباز؛

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران، با اشاره به الگو بودن جانبازان در قله ایثار و جهاد، گفت: همه باید به وظایف خود توجه کنیم . شهدای انقلاب ستارگان آسمان انقلاب هستند که با نگاه به ستارگان می‌توان راه را یافت و بخشی از آن شهدای زنده را خداوند به عنوان جانبازان عزیز پیش روی ما قرار داده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار “منصور احمدلو” مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در جشنواره اعیاد شعبانیه و روز جانباز که با حضور جانبازان معزز و خانواده‌های گرامی آنان در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: شما جانبازان الگوهای دست یافتنی بوده و هستید و دیگر کسانی نمی‌توانند بهانه داشته باشند و بگویند ما الگو نداشتیم.  
 
وی افزود: روزی در این مرز و بوم نام “ریزعلی خواجوی” می‌درخشید اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و وقایع پس از آن در دوران دفاع مقدس، قله ایثار و جهاد به قدری رفیع شد که دیگر آتش زدن پیراهن برای نجات قطار، قله ایثار محسوب نمی‌شد، اگرچه این حرکت نیز در زمان خود نماد ایثارگری محسوب می‌شود.  
 
سردار احمدلو تصریح کرد: امروز عزیزانی داریم که تن به ترکش دادند، اما وطن به دشمن ندادند. اگرچه از هر دو منظر ایثار اهمیت دارد، اما در زمانی زندگی می‌کنیم که بعضی‌ها توجه به ایثار ندارند و شاید قطار را برای پیراهن خود آتش بزنند!  
 
مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: همگی باید به وظایف خود توجه کنیم، شهدای انقلاب که در محضر خانواده‌های آنان هستیم، ستارگان آسمان انقلاب هستند و با نگاه به ستارگان می‌توان راه را یافت.  
 
وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال امروز بخشی از آن شهدای زنده را به عنوان جانبازان عزیز پیش روی ما قرار داده است.  
 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.